کد خبر: ۶۴۱۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

فوت یک کرمانشاهی بر اثر مصرف الکل

 یک داروساز با اشاره به اینکه این روزها شاهد فوت تعدادی از هموطنانمان نه بر اثر کرونا، بلکه بر اثر مصرف الکل متانول هستیم، گفت: اساسا این موضوع که با نوشیدن الکل می‌توان ویروس کرونا را از بین برد، غلط است.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه نیز از افزایش مسمومیت الکل در این استان خبر داد و گفت: در روزهای اخیر یک نفر بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست داد.

«جواد امینی‌سامان» افزود: از روز ۱۶ اسفند تا کنون ۱۶ نفر بر اثر مسمومیت با الکل در استان به بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه مراجعه کردند.

فوت یک کرمانشاهی بر اثر مصرف الکل

وی گفت: تاکنون یک نفر از این افراد بر اثر شدت مسمومیت جان خود را از دست داده و ۱۱ نفر دیگر نیز در بخش مسمومیت بیمارستان امام خمینی بستری هستند.

به گفته مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی کرمانشاه باقی افراد به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا عصر چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که تاکنون آزمایش کرونا ۵۹ نفر از آنان مثبت اعلام شده است و هفت نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور ظهر چهار شنبه ۹ هزار و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۲ هزار و ۹۵۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به ۱۱۳ گسترش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین