کد خبر: ۶۴۱۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

وضعیت ترافیکی جاده چالوس/ ترافیک در برخی از جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت روان است و آزادراه چالوس- مرزن آباد و بالعکس همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی د با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت روان است و آزادراه چالوس- مرزن آباد و بالعکس همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی افزود: محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهارداشت: در آزادراه قزوین- کرج و کرج- تهران حد فاصل ساسانی تا پل کلاک ترافیک سنگین و در محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در برخی از محورهای استان کردستان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، زنجان و کرمانشاه بارش باران گزارش شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مبادی ورودی و خروجی شهرها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و پایانه ها کنترل می شوند و در صورت مشاهده علائم اولیه از تردد فرد جلوگیری می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین