کد خبر: ۶۴۱۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

هوس حلیم، کلاهبردار حرفه‌ای را به دام انداخت

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری فردی که با رسیدی جعلی اقدام به خرید تلفن همراه آیفون از یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
هوس حلیم، کلاهبردار حرفه‌ای را به دام انداخت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ تورج کاظمی دراین باره گفت: اواخر بهمن ماه سال جاری زنی جوان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که قصد فروش گوشی تلفن همراهش را داشته و به همین دلیل آن را در یک سایت خرید و فروش اینترنتی آگهی کرده است. در همین راستا نیز فردی در تماس با او مدعی خرید گوشی شده و سرانجام پس از چانه زنی بر سر قیمت و ... مبلغی را برایش کارت به کارت کرده و فیش واریز را نیز از طریق یکی از پیام رسان ها برایش ارسال کرده است. همزمان نیز یک پیک موتوری به در منزل شاکی مراجعه و تلفن همراه را از وی گرفته است.

کاظمی با بیان اینکه شاکی پس از تحویل گوشی تلفن همراهش با برند آیفون، اقدام به چک کردن حسابش کرده است، تصریح کرد: این زن با چک کردن حسابش متوجه شده که هیچ مبلغی به حسابش واریز نشده و رسیدی که تصویرش ارسال شده بود، جعلی است که در همین راستا نیز برای طرح شکایت اقدام کرده است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه متهم هیچ ردی از خود در فضای مجازی برجای نگذاشته بود، گفت: همزمان در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا، مشخص شد متهم مردی 38 ساله است و دقایقی قبل با کارت بانکی اش اقدام به خرید از مغازه حلیم فروشی کرده است، که در همین راستا ماموران برای دستگیری این فرد که بررسی سوابقش نشان داد پیش از این هم به دلیل جرائم مشابه بازداشت شده است ، وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اخذ مجوز قضایی گفت: مأموران برای دستگیری این فرد که تحت تعقیب مراجع قضائی درکشور بوده است، سرانجام در کرج شناسایی و با همراهی عوامل انتظامی پلیس این استان دستگیر شد.

کاظمی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده ای تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین