کد خبر: ۶۴۱۷۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

3 هزار قلم داروی سرطانی‌ها و 7 هزار مایع ضدعفونی در بین محموله 8 میلیاردریالی قاچاق

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه تریلی حامل محموله قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال خبرداد و گفت: سه هزار قلم داروی سرطانی‌ها و 7 هزار مایع ضدعفونی از جمله اقلام قاچاق در این محموله بودند.
3 هزار قلم داروی سرطانی‌ها و 7 هزار مایع ضدعفونی در بین محموله 8 میلیاردریالی قاچاق
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقابله با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق اقلام بهداشتی و سلامت محور در این برهه حساس را با جدیت تمام در دستور کار خود قرارداده ایم.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی نیز در همین راستا با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از انتقال محموله ای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان باخبر شدند.

سردارحسنی به هماهنگی های لازم قانونی و کنترل مسیرهای احتمالی در همین خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران با حضور هدفمند خود تریلی که محموله قاچاق با آن حمل می‌شد را روز گذشته مقابل پلیس راه سمنان_ دامغان متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به عدم ارائه هرگونه مدرک و یا سند قانونی از سوی راننده گفت: در بازدید پلیس 3 هزار قلم انواع داروی خارجی مربوط به بیماری‌های خاص هموفیلی و سرطانی، 7 هزار عدد مایع ضدعفونی کننده، 16 حلقه تایر خارجی و 25 گالن 20 لیتری نفت گاز قاچاق از این خودررو کشف کرد.

وی با بیان اینکه این محموله به مقصد استان سیستان و بلوچستان در حرکت بود، ارزش ریالی اقلام کشف شده را برابر نظر کارشناسان امر 8 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: راننده متخلف پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین