کد خبر: ۶۴۱۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳

دلیل استعفای رئیس شاخه آکروباتیک ژیمناستیک چه بود؟

در پی استعفای رئیس شاخه آکروباتیک ایران رئیس فدراسیون ژیمناستیک طی حکمی عبدالرحیم سپهرتاج را به عنوان سرپرست جدید این شاخه منصوب کرد، اما براستی دلیل استعفای رئیس شاخه آکروباتیک ایران چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

درپی استعفا رئیس شاخه آکروباتیک ژیمناستیک ایران، سرپرست جدید این شاخه منصوب شد. زهرا اینچه درگاهی ، رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران در حکمی عبدالرحیم سپهرتاج را به عنوان سرپرست شاخه آکروباتیک ژیمناستیک منصوب کرد. استعفایی که در نتیجه اختلاف رییس فدراسیون با رییس شاخه اکروباتیک بوده است.

دلیل استعفای رئیس شاخه آکروباتیک ژیمناستیک چه بود؟

این شاخه به تازگی موفق شده مجوز حضور بانوان را در عرصه های بین المللی کسب کند.

در متن استعفای علی نکویی خطاب به رئیس فدراسیون آمده است:

احتراما به زعم تلاش شبانه روزی به اتفاق مجموعه همکاران در شاخه اکروژیم و تحولات بسیاری که در کشور و آسیا ایجاد شده است، پیرو مذاکرات تلفنی شما در مورخ ٢٣ اسفند ٩٨ که تمام کشور درگیر بحران ویروس کرونا هستند با اظهار گلایه از اینجانب در خصوص مواردی که بجا و بحق نبوده و نظر به اینکه روحیات این جانب با تملق گویی و ظاهرسازی در مقابل انتظارات شما نمی توانم داشته باشم از سمت خود کناره گیری می کنم تا مسئولیت این شاخه را به شخصی که مورد تائید شما هست بسپارید.
ضمنا همانطور که از بدو ورودتان تعدادی از افراد لایق و کار بلد را از خود دور کردید تا راحتتر به خواسته های خودتان برسید و بنده هم از اوایل با این طرز تفکر شما مخالف بودم و حتی در جلسه ای حضوری به عرض شما رساندم از نیروهای متخصص در شاخه های مختلف استفاده کنید، ولی با توجیهات غیر کارشناسی اهداف خودتان را پیش بردید.
به هرحال خدا را شکر اینجانب توانستم با کمک همکاران با تجربه و متخصص این شاخه که بعضا مورد تایید شما هم نبودند روسفید گردم که نتایج فعالیت های این مدت بر همه آشکار است و تا این لحظه هیچ گونه کم کاری، تنش و حاشیه در شاخه آکرو ژیم رویت نگردیده ولی ادامه کار با توجه به اختلاف سلیقه بین من و شما ممکن است به این شاخه آسیب رساند و از شما تقاضامندم با استعفای اینجانب موافقت و فرد منتخب خودتان را در راس این شاخه قرار دهید.
ضمن عذر خواهی از خانواده فهیم و بزرگ اکروژیم کشور انشالله اگر عمری باقی بود در ماه‌های آتی سایر گلایه ها از کم لطفی ها و کارشکنی هایی که طی این مدت صورت گرفت تا عرصه بر بنده تنگ شود را در میان خواهم گذاشت ودر نهایت صداقت و حسن نیت صرفا به این نکته بسنده می کنم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین