کد خبر: ۶۴۱۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

درخواست قهرمانان کشتی از مردم: برای حفظ جانتان در خانه بمانید

در شرایطی که شیوع ویروس کرونا باعث مرگ صدها نفر از هموطنانمان شده و بسیاری را نیز مبتلا کرده است، متاسفانه هنوز بسیاری از افراد بی توجه به هشدارها در خیابان‌ها، مراکز خرید و دیگر مکان های عمومی رفت و آمد و یا اقدام به مسافرت می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با تاکید بر لزوم ماندن تمامی مردم در خانه های خود برای ریشه کن شدن سریهتر ویروز کرونا، گفت: هم اکنون در خانه و در کنار پدر و مادر عزیزم هستم اما امیدوارم با برطرف شدن مشکل ویروس کرونا، هرچه زودتر تمرینات خود را برای حضور در المپیک در اردوی تیم ملی، پیگیری کنم.

وی افزود: حفظ سلامتی مردم عزیز کشورمان با اهمیت ترین موضوع است و از مردم بزرگ و با فرهنگ ایران می خواهم با رعایت تمامی موارد ایمنی و بهداشتی از حضور بی مورد در اجتماع خودداری کنند و در خانه بمانند چراکه این کار کمک بسیار بزرگی به از بین بردن زنجیره انتشار ویروس خطرناک کرونا می کند. از تمامی کسانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند قدردانی می کنم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم. امیدوارم همه ملت ایران با کمک هم این ویروس خطرناک را شکست دهند و هرچه زودتر شرایط به صورت عادی بازگردد.

درخواست قهرمانان کشتی از مردم: برای حفظ جانتان در خانه بمانید

سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک نیز در این باره گفت: هم اکنون در کنار همسر و فرزندان خود در خانه حضور دارم و مهمترین راه مبارزه با شیوع ویروس خطرناک کرونا را در خانه ماندن می دانم.

وی خطاب به مردم ایران تصریح کرد: مردم عزیز ایران می دانید که کشور دچار یک بحران جدی و سخت شده و زندگی بر همه دشوار شده است، همه باید در خانه بمانیم. بیایید دست به دست هم بدهید و به فکر جان خودتان و خانواده های خودتان باشید چراکه با ماندن در خانه در واقع به خودتان کمک می کنید و اگر کسی در بیرون خدای نکرده بیماری داشته باشد، شما آن را به خودتان و خانه تان انتقال ندهید و نگذارید زنجیره شیوع ویروس کرونا ادامه پیدا کند.

عبدولی در پایان ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر با از بین رفتن این ویروس شرایط به صورت عادی بازگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین