کد خبر: ۶۴۱۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

ضرورت ادامه عدم برگزاری نماز جماعت در مساجد تهران

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران بر لزوم استمرار برگزار نشدن نماز جماعت در مساجد تهران تا کاهش سیر صعودی شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زالی در نامه هایی به حجت الاسلام والمسلمین سیاح مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران و حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ خواستار تداوم عدم برگزاری نماز جماعت و سایر اجتماعات در مساجد کلانشهر تهران تا کاهش سیر صعودی شیوع بیماری کرونا شد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، وی با یادآوری این که هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت در انتشار و گستردگی هر چه بیشتر ویروس و بیماری کرونا تاثیر دارد، به منظور حفظ سلامتی هموطنان و نمازگزاران تاکید کرد که تا اطلاع ثانوی و فروکش کردن روند صودی کرونا ویرس در تهران از برگزاری نماز جماعت و سایر مراسم در مساجد خودداری شود.

ضرورت ادامه عدم برگزاری نماز جماعت در مساجد تهران

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین