کد خبر: ۶۴۱۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

علاقه به پلیس شدن، کار دست زن آرایشگر داد

زنی که به خاطر علاقه به پلیس شدن، اقدام به پوشیدن لباس پلیس و تردد در شهر کرده بود، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته ماموران یگان انتظامی در یکی از دادگاه‌های واقع در شمال تهران از طریق تماس با کلانتری ۱۲۲ دربند از حضور یک مامور قلابی زن در دادگاه خبر داده و در همین راستا تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل، آنان با زن ۳۷ ساله‌ای که لباس فرم شبیه به لباس پلیس راهور و با درجه سرهنگی بر تن داشت روبه‌رو شدند و وقتی از او درخواست مدارک شناسایی‌اش را کردند مشخص شد که وی مامور پلیس نیست.

با توجه به همراه نداشتن مدارک شناسایی، این زن دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن اعتراف کرد که آرایشگر و دارای دو فرزند پسر و دختر است و با توجه به علاقه زیادی که به پلیس شدن دارد با فرزندانش بازی دزد و پلیس انجام می‌دهد و برای اینکه بازی‌هایشان طبیعی به نظر برسد این لباس ها را خریداری کرده و درجه سرهنگی را روی آن وصل کرده است.

زن جوان در ادامه اعترافاتش گفت: برخی از دوستانم لباس من را دیده بودند و فکر می کردند که من پلیس هستم و آنقدر در نقش خودم محو شده بودم که صبح امروز تصمیم گرفتم با لباس پلیس به محل کارم بروم که در مسیر یک زن به سمت من آمد و پرسید که آیا من پلیس هستم؟ من هم بدون اینکه فکر کنم جواب دادم بله و او از من خواست همراه او به دادگاه بیایم و وساطت کنم تا قاضی گوشی موبایل پسرش را که مسدود کرده، آزاد کند. من هم جوگیر شدم و پذیرفتم همراه او به دادگاه بروم که دستگیر شدم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این زن پرونده‌ای تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین