کد خبر: ۶۴۱۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

شمار جانباختگان کرونا در البرز به ۱۱۴ نفر شد

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که شمار جانباختگان مشکوک و قطعی کرونا در این استان به ۱۱۴ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

حسن اینانلو شامگاه اظهار داشت: تعداد جانباختگان مشکوک و قطعی کرونا تا شامگاه یکشنبه در البرز ۱۱۰ نفر بود که امروز چهار فوتی دیگر به این آمار افزوده شد.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع بیماری کرونا در البرز تاکنون یک هزارو ۸۰۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های البرز بستری شدهاند که نتیجه آزمایشات ۷۰۰ نفر از این افراد مثبت به کرونا تشخیص داده شده است.

شمار جانباختگان کرونا در البرز به ۱۱۴ نفر شد

اینانلو خاطرنشان کرد: اکنون ۴۵۰ نفر در مراکز درمانی استان البرز تحت درمان قرار دارند و یک هزارو ۳۰۰ نفر نیز تاکنون بهبود یافته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز یاد آور شد: روزانه حدود ۸۰ نفر به بیماران مشکوک و کرونایی استان البرزافزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه روند بیماری سیر نزولی ندارد، اظهارداشت: همچنان توصیه ما به مردم این است که در خانه بمانند و به نکات بهداشت فردی توجه کافی داشته باشند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به حدود ۱۶۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین