کد خبر: ۶۴۱۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
ایراد شورای نگهبان به تبصره واردات خودرو

حذف تبصره مربوط به واردات خودرو از لایحه بودجه ۹۹

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق مجلس از حذف تبصره مربوط به واردات خودروهای سواری و همین‌طور واردات ماشین‌آلات راه‌سازی از لایحه بودجه سال 99 خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در این جلسه به دنبال ایراد شورای نگهبان تبصره مربوط به واردات خودروهای سواری و ماشین‌آلات راه‌سازی از خارجی حذف شد.

وی افزود: شورای نگهبان این موضوع را مغایر با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دانست و به همین خاطر اعضای کمیسیون تلفیق به حذف آن رأی دادند.

حذف تبصره مربوط به واردات خودرو از لایحه بودجه 99

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: شورای نگهبان ایرادات مختلفی را به لایحه بودجه سال 99 به استناد از اصول 52 و 53 قانون اساسی و همین‌طور مغایرت با سیاست‌های کلی وارد دانسته بود که در مواردی در مورد ایرادات شورای نگهبان با اعضا این شورا به تفاهم رسیدیم و در مواردی هم ایرادات اصلاح و در تعدادی از موارد هم با ادغام عبارات و بندها ایرادات رفع شد.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: کار بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 99 در جلسه امروز به پایان رسید و مصوبه برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شد.

وی در پایان گفت: چنانچه شورای نگهبان فردا سه‌شنبه برای بررسی مصوبه کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال 99 تشکیل جلسه دهد و آن را بررسی کند در صورت ایراد مجدد شورا به مصوبه، کمیسیون تلفیق فردا مجدداً برای رفع ایرادات تشکیل جلسه خواهد داد و در صورتی که مصوبه تأیید شود برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
2
حذف این تبصره حمایت از تولید ملی نیست حمایت ازانحصار چند نفر است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین