کد خبر: ۶۴۲۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

تعداد فوتی‌های کرونا در یزد به ۳۷ نفر رسید

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: تعداد فوتی‌های شیوع کرونا در این استان از ابتدا تاکنون به ۳۷ نفر رسید که از این تعداد ۶ نفر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم سلمانی افزود: تاکنون هزار و ٥١٤ نفر با علایم نفسی در بیمارستانهای استان بستری شدند که از این تعداد نمونه ٨٥٠ نفر برای تایید نهایی به آزمایشگاه ارسال شد.

وی با اشاره به این که امروز جواب آزمایش ٥١ نفرمثبت اعلام شده ادامه داد :بر این اساس تاکنون ٣٧٧ نفر از مردم استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

تعداد فوتی‌های کرونا در یزد به ۳۷ نفر رسید

این مسوول خاطر نشان کرد: ١٦٨ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ٩٩ مورد در میبد، ٨٢ مورد در اردکان و ٦ مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

سلمانی تصریح کرد: ٦ مورد ابتلای قطعی در بهاباد، ٢ مورد در مهریز، ١ مورد در خاتم،٨ مورد در بافق، ٣ مورد در اشکذر و ٢ مورد در تفت گزارش شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد به بهبود بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: از ابتدای شیوع این بیماری ٧٨٩ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند.

سلمانی گفت: هم استانی‌ها از رفت و آمد در سطح شهر ،مهمانی‌ها و دید و بازدیدهای عید جدا خودداری کرده و برای قطع زنجیره این بیماری در خانه بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین