کد خبر: ۶۴۲۰۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

نرخ مصوب گوشت گوسفندی اعلام شد

مواردی از گرانی گوشت قرمز که در بازار مشاهده می شود ناشی از سوء استفاده و گرانفروشی توسط برخی افراد است.
نرخ مصوب گوشت گوسفندی اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

سعید سلطانی افزود: قیمت هر کیلوگرم دام زنده در استان‌های کشور ۳۶ هزار تومان و در تهران کمی بالاتر به فروش می رسد؛ قیمت هر کیلو گرم گوشت شقه گوسفندی نیز ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان است. فروش گوشت گوسفندی بالاتر از این قیمت ناشی از سوء استفاده و سودجویی برخی افراد متخلف است.

مدیرعامل اتحادیه دامداران ادامه داد: دلیل افزایش قیمت گوشت گوسفندی در برخی از خرده فروشیها به خاطر شایعه قرنطینه شهرها و سوء استفاده برخی از افراد از افزایش تقاضای به وجود آمده در بازار است.

سلطانی اظهار داشت: اختلالی در فعالیت کشتارگاه ها صورت نگرفته و به فعالیت های خود ادامه می دهند .

این مقام مسئول اظهار داشت: روند حمل و نقل نهاده های دامی توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای به کندی صورت می گیرد موضوع کرونا نیز مزید بر علت شده است و نهادها دامی با تاخیر در اختیار دامداران قرار میگیرد.

بنابراین گزارش انتشار شایعاتی مبنی بر قرنطینه شدن تهران و دیگر استانهای کشور باعث افزایش تقاضا برای خرید مایحتاج عمومی توسط مردم و ایجاد صفهای طولانی در مراکز خرید شد.

این افزایش تقاضا منجر به بالارفتن قیمت برخی از محصولات شده است به طوری که هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در تهران تا ۱۷۰ هزار تومان نیز به فروش می رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
0
سلام
این آقای سلطانی که میگه گوشت شقه کیلویی ۷۰ هزار،لطفا بهش بگین این گوشت با این قیمت رو کجا میتونیم بخریم.بازار کیلویی ۱۱۵ هزار تومان هست.
Fati
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
0
با این نرخ گذاشتنتون .....
تاریخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
برخی افراد مختلف ؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین