کد خبر: ۶۴۲۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
سازمان هواشناسی هشدار داد

آب گرفتگی معابر عمومی در ۱۱ استان کشور

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۲۸ اسفند)، از آب گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در ۱۱ استان کشور خبر داد.
آب گرفتگی معابر عمومی در ۱۱ استان کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان با اشاره به این که امروز (۲۷ اسفند) در نوار شمالی و دامنه های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود، اظهار کرد: فردا (۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش باران و در ارتفاعات غرب و شمال غرب کشور بارش برف پیش بینی می شود.

وی با بیان این که به تدریج گستره فعالیت این سامانه بارشی کل نیمه غربی را فرا می گیرد، تصریح کرد: در این روز در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال خوزستان بارش شدت دارد و آب گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها پیش بینی می شود.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روز پنج شنبه (۲۹ اسفند) نیز در شمال غرب، دامنه های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب و دامنه های البرز بارش پراکنده و در شمال شرق کشور رگبار باران دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به این که روز جمعه (۱ فروردین) در شمال شرق و برخی مناطق جنوبی کشور بارش پراکنده رخ می دهد، گفت: روز شنبه (۲ فروردین) به جزء بخش هایی از شرق و مرکز کشور سایر مناطق آسمانی ابری همراه با بارش باران خواهند داشت.

وی افزود: امروز (۲۷ اسفند) دریای خزر و فردا (۲۸ اسفند) دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفند) ابری در بعضی ساعات رگبار باران و وزش باد با احتمال رعد و برق و حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه (۲۹ اسفند) نیز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین