کد خبر: ۶۴۲۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

تردد در آزادراه همت-کرج از ۲۹ اسفند

وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق اعلام رئیس جمهوری امکان تردد در آزادراه همت-کرج از روز پنج‌شنبه ۲۹ اسفند برقرار می‌شود و مردم می‌توانند از پس فردا در این آزادراه تردد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسلامی در حاشیه افتتاح قطعات دو و سه آزادراه همت-کرج که صبح امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد، پیشاپیش سال نو را به ملت ایران تبریک گفت و اظهار کرد: یکی از رنج های دائمی مردم ایران ترافیک سنگین اتوبان تهران-کرج و کرج-قزوین بوده و از تمام وزرا و مسئولینی که زحمت کشیددند تا این پروژه به ثمر نشست تشکر و قدردانی می‌شود.

وی افزود: قطعه یک آزادراه تهران-کرج در سال ۹۱ به بهره‌برداری رسید و قطعات دو و سه به طول ۹.۶ کیلومتر از پس فردا قابل عبور و مرور برای مردم خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «شهرداری کرج تعهد کرده که کنار گذر شمالی کرج را به صورت آزادراه تکمیل کند» گفت: این پروژه نیز سهم بالایی در کاهش ترافیک و زمان سفر خواهد داشت.

وی یادآور شد: آزادراه همت-کرج در ۱.۵ سال گذشته ۳۰ درصد پیشرفت و بیش از ۱۰۰ معارض داشته است که با همت استانداران و ادارات کل راه و شهرسازی مشکل معارضان به عنوان علت اصلی طولانی شدن زمان پروژه برطرف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین