کد خبر: ۶۴۲۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

۲ هفته در خانه بمانید تا کرونا را مهار کنیم

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: اگر دو هفته بتوانیم دستورات و اقدامات پیشگیرانه را رعایت کنیم و درخانه بمانیم اقدام بسیار مؤثری در مبارزه با ویروس کرونا خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا، اظهار داشت: این ویروس بسیار مسری وآسیب‌زاست؛ برخی کشورها قرنطینه را انجام داده‌اند و در انجام آن از نیروی انتظامی استفاه کردند و برخی کشورهای اروپایی نیز جریمه سنگینی برای افرادی که موارد پیشگیرانه را رعایت نکنند، تعیین کردند، اما ما مدلی انتخاب کردیم و افراد را ترغیب به خانه ماندن کرده‌ایم.

۲ هفته در خانه بمانید تا کرونا را مهار کنیم

وی ادامه داد: اکنون تسهیلات خوبی در مقابله با ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده‌ایم و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت salamat.gov. ir وضعیت خود را در آن گزارش کرده و راهنمایی شوند ضمن اینکه مردم می‌توانند با تلفن ۴۰۳۰ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت تأکید کرد:‌ اگر دو هفته بتوانیم دستورات و اقدامات پیشگیرانه را رعایت کنیم و از خانه بیرون نیاییم، اقدام بسیار مؤثری در مبارزه با ویروس کرونا خواهد بود و اگر این دو هفته را رعایت نکنیم، بیش از دو ماه دیگر با تلفات بسیار زیاد با ویروس کرونا درگیر خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین