کد خبر: ۶۴۲۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

کرونا یقه «فرندز» را هم گرفت

ساخت قسمت جدید و ویژه از سریال معروف «فرندرز» (دوستان) به سبب گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا به تعویق افتاد.
آفتاب‌‌نیوز :

تولید قسمت جدید از سریال «فرندز» که قرار بود پس از چند سال وقفه از روز دوشنبه هفته آینده برای شبکه «HBO Max» مقابل دوربین برود به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و هنوز تصمیمی برای ادامه این پروژه تلویزیونی گرفته نشده است.

کرونا یقه «فرندز» را هم گرفت

بسیاری از پروژه‌های سینمایی، تلویزیونی و جشنواره‌های سینمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا و سایر نقاط جهان تعلیق و یا لغو شده‌اند و مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا نیز پیشنهاد کرده افراد از تجمعات بیش از ۵۰ نفر خودداری کنند.

شیکه وی او دی «HBO Max» به عنوان رقیب جدید نتفلکس، آمازون و دیزنی پلاس امیدوار بود با ساخت قسمت جدید و ویژه از سریال پرطرفدار «فرندز»، افتتاح باشکوهی در ماه می رقم بزند.

از سال گذشته که «جنیفر آنیستون» از احتمال ساخت سریال جدید «دوستان» خبر داده بود، این سریال جدید توجهات رسانه‌ای فراوانی را معطوف خود کرده است و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آن می‌شود. کمپانی HBO Max حق ساخت این سریال تلویزیونی را به مبلغ ۴۲۵ میلیون دلار خریداری کرده است.

این سریال پیش از این در ۱۰ فصل و به مدت ۱۰ سال (از ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۴) از شبکه NBC پخش می‌شد. «فرندز» یا «دوستان» که توسط «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» ساخته شده است، یک سیتکام یا کمدی موقعیت محسوب می‌شود و شخصیت‌های اصلی سریال در مکان‌های عادی مانند خانه و یا محل کار حضور دارند و فعالیت روزانه آنها با دیالوگ‌ها و حرکات خنده‌دار همراه است.

این سریال در مجموع نامزد ۶۲ جایزه امی شده و همواره در فهرست محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی جهان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین