کد خبر: ۶۴۲۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کنداکتور نوروزی فیلیمو اعلام شد:

عادل، رضا مارمولک، بابا اتی و دیگران

نوروز متفاوت سال ۹۹ که سنت عید دیدنی در آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به سنت‌های دیگری از جمله فیلم دیدنی تبدیل شده است، با کنداکتوری از فیلم‌ها و سریال‌های به‌روز برای نمایش در فیلیمو آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محتواهای ویژه نوروز فیلیمو از ۲۹ اسفند در وبسایت و اپلیکیشن این سرویس وی‌اودی منتشر خواهد و مجموعه‌ای از مستندها، فیلم ایرانی، سریال ایرانی و رئالیتی‌شو را در بر می‌گیرد. به گزارش روابط عمومی فیلیمو، روند انتشار سریال‌های ایرانی در نورزو ادامه دار خواهد بود و برای اولین بار بر خلاف تعطیلی همیشگی شبکه نمایش خانگی در ایام عید، کرگدن و هم‌گناه منتشر خواهد شد. کرگدن در ژانر اکشن و هم‌گناه در ژانر خانوادگی-معمایی دو سریال مهم این روزهای شبکه نمایش خانگی هستند که علاقه‌مندان آن‌ها در ایام نوروز نیز می‌توانند روند تماشای سریال را ادامه دهند.

عادل، رضا مارمولک، بابا اتی و دیگران

سری جدید رئالیتی‌شو شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب یکی دیگر از محتواهای ویژه نوروز است که آخر هفته‌های تعطيلات عید در دو قسمت متوالی پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها منتشر خواهد شد. در این سری جدید که با حضور بازیگران خارجی از کشورهای لبنان، ترکیه و آذربایجان در کنار بازیگران ایرانی ضبط شده است، با شام ایرانی متفاوتی نسبت به دوره‌های قبلی روبه‌رو هستیم. قسمت اول این مجموعه پنج شنبه ۲۹ اسفند با رقابت گروه پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، سامان گوران و امره تتیکل بازیگر ترکیه‌ای منتشر می‌شود و قسمت دوم نیز جمعه اول فروردین رقابت گروه دوم یعنی شبنم قلی خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد و گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی را به تصویر می‌کشد.

یکی دیگر از محتواهای جذاب نوروزی فیلیمو، مستند هشت قسمتی "بارسلونا؛ روز بازی" است که تمام قسمت های آن توسط عادل فردوسی‌پور روایت شده است و اولین قسمت آن پنجشنبه ۲۹ اسفند پخش خواهد شد. این مستند در طول تعطيلات یک روز در میان پخش خواهد شد و تا پنجشنبه ١٤ فروردین ادامه خواهد داشت.

همچنین سریال خاطره انگیز قهوه تلخ که از اولین سریال‌های بسیار پرمخاطب شبکه نمایش خانگی است، بعد چندین سال که از انتشار آن می‌گذرد برای اولین بار در سرویس‌های وی‌اودی از جمعه اول فروردین منتشر خواهد شد.

در بین فیلم‌های ایرانی نیز فیلیمو هر روز میزبان یک فیلم جدید و پر مخاطب است. فیلم خاطره‌انگیز و جاودانه مارمولک با بازی پرویز پرستویی مهمترین فیلم شبکه نمایش خانگی است که بعد از ۱۵ سال و پشت سر گذاشتن موانع انتشار در شبکه نمایش خانگی بلاخره شنبه دوم فروردین برای تماشا در فیلیمو پخش خواهد شد. عناوین ایرانی دیگر به ترتیب فیلم‌های ۲۳ نفر، خداحافظ دختر شیرازی، هزارتو و چندین و چند فیلم سینمایی روز ايرانی دیگر است.

و از و از گروه انیمیشن‌ها هم هزار و یک شب که سریالی ۵۲ قسمتی با گویش افغان است، برای تماشای تمامی قسمت‌ها در اختیار خانواده‌ها و کودکان قرار می‌گیرد.

این کنداکتور با هدف ایجاد سرگرمی بیشتر در ایام نوروز و تامین محتوای فرهنگی مورد نیاز خانواده‌ها در شرایط فعلی کشور برنامه‌ریزی و آماده سازی شده است و روند آن با امکان اضافه شدن محتواهای جذاب دیگری در فیلیمو ادامه دار خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین