کد خبر: ۶۴۲۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

فیلم| جزئیات ریزش سنگ در منطقه دوآب سوادکوه

حادثه ریزش سنگ ظهر امروز یک فروردین ماه در روستای پیت‌سرا در منطقه دوآب سوادکوه اتفاق افتاده است.
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حادثه ریزش سنگ در ساعت ۱۱:۱۶ امروز جمعه یک فروردین ماه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.

این حادثه در روستای پیت‌سرا در منطقه دوآب سوادکوه اتفاق افتاد و ریزش سنگ بر روی خانه‌های روستایی موجب تخریب این خانه‌ها شده است.

بلافاصله بعد از اعلام حادثه تیم اورژانس دوآب به محل حادثه اعزام شد.

در بررسی‌های تیم اورژانس در صحنه حادثه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

فرماندار سوادکوه: حادثه ریزش سنگ خوشبختانه تلفات جانی نداشته است

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه حادثه ریزش سنگ خوشبختانه تلفات جانی نداشته است، گفت: در این روستا سابقه سقوط سنگ پیش از این نیز وجود داشت، از چند روز قبل هشدارهای لازم به ساکنین داده شد و مناطق و خانه‌های احتمال خطر تخلیه شده بود.

سعید یزدانی از سقوط یک سنگ بزرگ به حجم ۳۰ متر مکعب از ارتفاع یک هزار متری در روستای پیت‌سرای بخش مرکزی خبر داد و افزود: در اثر این حادثه ۱۰ واحد مسکونی، ۲ واحد دامداری و پل ارتباطی بین دو روستا کاملا تخریب شده است.

وی با بیان اینکه روستای پیت‌سرا منطقه رانشی و لغزشی به شمار می‌رود، تصریح کرد: سقوط این سنگ موجب شد چهار دستگاه خودرو شامل پیکان و پژو کاملا تخریب شود.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه این روستا ۴۰ خانوار دارد، خاطرنشان کرد: این حادثه سبب قطع برق و آب روستا شد اما تا یک ساعت دیگر آب و برق روستا وصل می‌شود.  این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

وی یادآور شد: نیروهای امدادی شامل هلال احمر و ۱۱۵ از صبح امروز در منطقه مستقر شده و همچنین با حضور بنیاد مسکن و راهداری در حال احداث پل موقت هستیم تا ارتباط بین شرق و غرب روستا نیز برقرار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین