کد خبر: ۶۴۲۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

طلاب در بیمارستان بقیه الله مستقر شدند

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: طلبه های جهادگر خواهر و برادر سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برای کمک رسانی به پرستاران و پزشکان در راستای بهبود وضعیت بیماران کرونایی از امروز در بیمارستان بقیه الله پایتخت حضور یافتند.
آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر سالاروند اظهار داشت: هفده طلبه برادر و ده طلبه خواهر با هدف امداد رسانی، خدمات دهی و انجام کارهای مشاوره برای بیماران کرونایی با حضور خود به کمک پرستاران و پزشکان رفتند.

وی افزود: حضور این افراد در کنار کادر بیمارستانی برای بیماران، امید بخش بوده و در بهبود وضعیت آنها اهمیت بسیاری دارد.

طلاب در بیمارستان بقیه الله مستقر شدند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان خاطر نشان کرد: حضور طلبه های جهادگر سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در بیمارستان بقیه الله ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقلام و مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی را در میان روستاها و شهرستان های استان تهران توزیع کرد.

این مسئول یادآور شد: با توجه به ضرورت و تاکید مسئولان حوزه بهداشت و درمان از عدم حضور مردم در اجتماعات و مراکز عمومی، عمل کردن به این توصیه ها برای سلامتی همگان بسیار اثرگذار است.

وی اذعان داشت: حضور طلاب، مایه دلگرمی کادر درمانی هم خواهد شد تا در این شرایط خاص و حساس، آنها هم بتوانند به مسئولیت خود عمل کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان گفت: مهمترین هدف سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در زمان کنونی خدمت رسانی به مردم و ترویج روحیه امید، آرامش و قوت قلب به جامعه است.

وی اضافه کرد: حضور طلاب علاوه بر کمک رسانی به کادر درمانی، کمک به بیماران، ایجاد نشاط، کمک به خانواده های بیماران و متوفیان در راستای روحیه دادن و همجتین حفظ حرمت همگان را به همراه دارد.

این مسئول یادآور شد: مراحل کفن و دفن متوفیان مبتلا به کرونا با رعایت شئونات و حرمت آنها توسط طلاب خواهر و برادر انجام می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان در پایان گفت: سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، تمهیدات و اقداماتی نیز در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین