کد خبر: ۶۴۲۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

توقف رشد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تهران

استاندار تهران گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و غربالگری صورت گرفته رشد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تهران متوقف شده است.
توقف رشد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تهران
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا ارائه شد. با توجه به اقدامات پیشگیرانه و غربالگری صورت گرفته رشد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تهران متوقف شده است.

وی تصریح کرد: روز گذشته نسبت به روز قبل تر رشد ۴.۹ درصدی را در ارتباط با ابتلاء به بیماری کرونا داشته‌ایم و در ارتباط با بهبودیافتگان از میانگین کشور استان تهران بالاتر است. ۳۶۷۰ تخت در ۲۹ بیمارستان دولتی تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح خدمات را به بیماران مبتلا ارائه می‌کنند ضمن اینکه ۷۲۰ بیمار نیز در مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه حدود ۷۹ درصد از جمعیت استان تهران غربالگری در زمینه بیماری کرونا شده‌اند، گفت: هم اکنون دو مشکل عمده داریم، خستگی نیروهای کادر درمانی و همچنین کمبود نقدینگی دانشگاه‌های علوم پزشکی است و امیدواریم از طریق مشوق‌های استخدامی بتوانیم نسبت به جذب نیرو در بیمارستان‌ها اقدام کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین