کد خبر: ۶۴۲۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

بارش برف در محورهای 7 استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف در محورهای هفت استان کشور خبر داد.
بارش برف در محورهای 7 استان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل شاهد بارش برف هستیم همچنین در محورهای میانه – تبریز ، مراغه – هشترود ، مرند – جلفا و اهر – تبریز در استان آذربایجان شرقی، محور قروه-همدان در استان کردستان، محور همدان-کرمانشاه در استان همدان، محور سنقر – همدان در استان کرمانشاه، محورهای داران – الیگودرز و سمیرم -یاسوج در استان اصفهان و محورهای یاسوج-بابامیدان، یاسوج-شیراز و یاسوج-اقلید در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: در استان‌های گیلان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، اصفهان، همدان، مازندران، آذربایجان غربی، بوشهر، فارس شمال، کردستان و خراسان رضوی در اکثر محورها شاهد بارش باران هستیم همچنین در محور بجنورد – آشخانه در استان خراسان شمالی، محور های بشرویه -فردوس ، بیرجند -قاین ، بیرجند -دیهوک در استان خراسان جنوبی، محور پارس آباد در استان اردبیل و محور های ایرانشهر- نیکشهر ، جکیگور- ایرانشهر ، دلگان -ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان نیز بارش باران مشاهده می شود.

وی ادامه داد: در استان کرمان محور جیرفت -کرمان و استان مازندران در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

رحمانی تاکید کرد: در آزادراه کرج به قزوین محدوده پل حسین آباد تا مهرشهر نیز ترافیک نیمه سنگین وجود دارد و در این محور تب سنجی سرنشینان خودروها نیز انجام می شود. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین