کد خبر: ۶۴۲۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

فقط برخی اصناف در البرز حق فعالیت دارند + اصناف مجاز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری در راستای مصوبات شانزدهمین جلسه ستاد کرونا استان البرز خبر داد.
فقط برخی اصناف در البرز حق فعالیت دارند + اصناف مجاز
آفتاب‌‌نیوز :

«رامین ربیعی» روز یکشنبه سوم فروردین در جلسه فوق‌العاده کمیسیون نظارت بر مراکز صنفی استان البرز گفت: در جلسه امروز مصوب شد در راستای جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین ماه، صرفاً فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های گوشت و مرغ، خواربار فروشان، میوه فروشان و فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی فعالیت نموده و مابقی واحدهای صنفی تعطیل خواهند بود.

ربیعی تصریح کرد: در صورت احساس نیاز به ارائه خدمات صنفی به غیر از اصناف اشاره شده باید مراتب از طریق اتاق‌های اصناف به ستاد مدیریت کرونا استان ارجاع شده و ستاد مذکور در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها باید نسبت به تکثیر پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغ آن به واحدهای صنفی، ظرف ۲۴ ساعت اقدام نموده و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی باید بر امور بهداشتی واحدهای صنفی، نظارت لازم را معمول نمایند.

«ربیعی» توسعه فروشگاه‌های مجازی را یکی دیگر از مصوبات مهم این جلسه عنوان کرد و اظهار داشت: اتاق اصناف شهرستان‌های استان ضمن اتخاذ تدابیر بهداشتی، نسبت به برگزاری جلسه با اتحادیه های صنفی تحت پوشش جهت توسعه فروشگاههای مجازی اقدام و نتیجه را به کمیسیون نظارت مرکز استان گزارش نمایند.

رئیس سازمان صمت استان البرز با اشاره لزوم توجه دقیق اصناف به مصوبات کمیسیون نظارت، بیان داشت: در صورت عدم همکاری واحدهای صنفی مشمول تعطیلی، واحدهای صنفی متخلف توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمب خواهند شد.

گفتنی است جلسه کمیسیون نظارت بر مراکز صنفی مرکز استان البرز با حضور ۱۳ نهاد دولتی، عمومی و نظارتی برگزار شده و مصوبات آن لازم‌اجراست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین