کد خبر: ۶۴۳۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به ۹۳۷ نفر رسید/ ابتلای ۶۳ نفر از کادر درمانی استان به کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شمار کرونایی‌های آذربایجان‌شرقی با ۷۰ نفر افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۹۳۷ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسین صومی، با بیان اینکه برخی شهرستان‌های استان به دلیل واقع شدن در مسیر تردد، در معرض خطر ابتلای بیشتر قرار دارند، افزود: از این رو، ترددها باید کنترل و محدود شود در غیر این صورت احتمال افزایش افراد مبتلا وجود دارد.

وی همچنین از پیش‌بینی برای دایر کردن پنج هزار تخت در سالن ها و مکان‌های عمومی استان خبرداد و گفت: در صورت شیوع این ویروس، امکانات، پرسنل و کادر درمانی پاسخگوی مراجعه کنندگان و بیماران نخواهد بود.

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به ۹۳۷ نفر رسید/ ابتلای ۶۳ نفر از کادر درمانی استان به کرونا

صومی افزود: سیستم بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در مقابله با ویروس کرونا کار خود را به درستی انجام می دهد و تلاش آنها در این زمینه ستودنی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تاکنون ۶۳ نفر از کادر بهداشتی و درمانی آذربایجان‌شرقی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به ۹۳۷ نفر رسید

روزبه رجایی در باره آخرین وضیعت کرونا در استان به ایلنا گفت: شمار کرونایی‌های آذربایجان‌شرقی با ۷۰ نفر افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۹۳۷ نفر رسید که البته این رقم به معنی تعداد دقیق مبتلایان به این ویروس نبوده و مربوط به نتیجه آزمایش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در ارتباط با کرونا است.

وی افزود: تعداد فوتی های استان بر اثر کرونا نیز با ۶ نفر افزایش نسبت به دیروز به ۸۸ نفر رسیده است.

رجایی یادآور شد: ‌روند افزایشی بیماری کرونا در آذربایجان شرقی ادامه دارد اما نگرانی اصلی، تردد ناقلان است که شیوع این ویروس را افزایش می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین