کد خبر: ۶۴۳۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
معاون اول قوه قضاییه:

باید به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود/ برخورد قاطع با کسانی که چوب لای چرخ جهش تولید کنند

معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه بایستی به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود، گفت: قوه قضاییه امسال می‌خواهد در ارتباط با کسانیکه با اقدامات غیرقانونی خود می‌خواهند در جهت جلوگیری از تولید، جهش تولید و یا فعل و ترک فعل‌ها اقداماتی داشته باشند، تلاش بیشتری انجام دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در جلسه معاونان قوه قضائیه با آیت الله رئیسی برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: می خواهیم عقب ماندگی که بخاطر ویروس کرونا با آن روبرو هستیم را جبران کنیم و هم بتوانیم شعار سال را به صورت کامل تحقق ببخشیم که این موضوع نیاز به همکاری و نزدیکی هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها و قوا دارد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود، افزود: نزولات آسمانی خوب بوده است و مردم در امر کشاورزی آماده هستند، باید در جهت جهش تولید در امر کشاورزی قدم‌های بلندتری را برداریم و هم نیازمندی‌های داخل کشور را تامین کنیم و هم صادرات غیرنفتی را توسعه دهیم.

باید به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود/ برخورد قاطع با کسانی که چوب لای چرخ جهش تولید کنند

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: در این ارتباط بایستی چند دستگاه ارتباط بیشتری داشته باشند و برای اینکه تسهیلات بانکی به سمت تولید برود، آماده هستیم و نهایت کمک را به بانک مرکزی در این زمینه داشته باشیم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: قوه قضاییه امسال می‌خواهد در ارتباط با کسانیکه با اقدامات غیرقانونی خود می‌خواهند در جهت جلوگیری از تولید، جهش تولید و یا فعل و ترک فعل‌ها اقداماتی داشته باشند تلاش بیشتری انجام دهد و دادستان‌ها و دادگاه‌ها در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: معاونت پیشگیری و دادستان کل کشور رصد کنند که هر جایی که احساس می‌کنند با کمک مردم و بخش خصوصی چوب لای چرخ جهش تولید، تسهیلات به سمت تولید، واردات صحیح، صادرات نفتی بیش از پیش صورت می‌گیرد اگر امکان جلوگیری هست جلوگیری و اگر امکان آن نیست برخورد قاطع شود.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: افراد فاسد و مفسدی که به خصوص در این شرایط با دشمن ولو ناخواسته همراهی می‌کنند اینها را علنی محاکمه کرده و به مردم بشناسانند و تجربه نشان داد اگر دادگاه‌های ما به صورت علنی برگزار شود بازدارندگی خوبی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین