کد خبر: ۶۴۳۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

مسدود شدن 130 راه روستایی بر اثر سیل

وزیر راه و شهرسازی از مسدود شدن 130 راه روستایی در پی وقوع سیل خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسلامی با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع باران‌های سیل آسا در شب گذشته به راه و پل‌های استان‌های بوشهر، کرمانشاه، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان به ویژه در جنوب کرمان و خواسته در شهرستان کهنوج خساراتی وارد شد.

وی افزود: در پی وقوع سیل نیروهای راهداری در لحظات اولیه وقوع بارش در راه‌ها مستقر شدند و هم اکنون نیز مستقر هستند تا راه‌های آسیب دیده از سیل را سریع‌تر ترمیم کنند.

مسدود شدن 130 راه روستایی بر اثر سیل

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخریب تعدادی از پل‌ها در این مناطق افزود: هم اکنون نیروهای راهداری تجهیزات مورد نیاز را به این مناطق ارسال کرده اند و در حال حمل لوله‌هایی با قطر بزرگ به این مناطق هستند تا هر چه سریع‌تر این مسیرها را ترمیم و راه‌های مسدود شده را بازگشایی نمایند تا عبور و مرور بر قرار شود.

محمد اسلامی همچنین اظهار کرد: تعدادی از روستاها در محاصره سیل قرار گرفته بودند که نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند و پیش بینی می‌شود تا هر چه سریع‌تر ترمیم‌های اولیه خاتمه یابد و شرایط به حالت عادی بازگردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور سال‌ها با بحران خشکسالی و بحران نبود آب آشامیدنی روبه رو بوده است، افزود: ناگفته نماند به لطف خدا هم اکنون در پی بارش‌های اخیر سدها پر از آب شده و امکانات زیستی برای مردم این مناطق فراهم شده است که با تمهیدات پیش بینی شده امیدواریم خود را برای چنین ظرفیتی آماده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین