کد خبر: ۶۴۳۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
پیام عجیب بازیکن پارس جنوبی جم

من در ایران حبس شده‌ام!

هافبک برزیلی و مصدوم پارس جنوبی به انتقاد از مدیرعامل این باشگاه پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :

هافبک برزیلی پارس جنوبی که به دلیل مصدومیت رباط اکنون وضعیت نامشخصی را پشت سر می‌گذارد به انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه پرداخت.

وی در ابتدای صحبت‌هایش درباره وضعیتش گفت: شرایط من خیلی بد است و بعد از مصدومیتم خیلی ناراحت هستم. بعد از مصدومیتم همه به من پیامک دادند و نگران وضعیتم بودند یا اینکه روحیه دادند. حتی برخی هواداران پارس جنوبی در دایرکت به من پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای داده‌اند و امیدوار به بازگشت من هستند. من اما نمی‌توانم ناراحتی‌ام از باشگاه و آقای مرادی به عنوان مدیر را پنهان کنم. ۱۵ روز است که مصدوم شدم و همانطور که گفتم خیلی‌ها چه از بازیکنان هم‌تیمی و چه بازیکنان تیم‌های دیگر و حتی مدیرعامل نفت آبادان و حمید مطهری با من تماس گرفتند و روحیه دادند اما از مرادی خبر دارید؟

من در ایران حبس شده‌ام!

وی ادامه داد: مدیر صنعت نفت، پیکان و مربیان دیگر با من تماس گرفتند اما فقط مدیر پارس جنوبی تماس نگرفته و من به این خاطر خیلی ناراحت هستم. من ۱۵ روز بعد از مصدومیت اینجا هستم. همسرم هر روز نگران من است و این شکلی خیلی سخت است.

مگنو با اشاره به اینکه باید هر چه زودتر تحت عمل جراحی قرار گیرد گفت: هر روز که بگذرد از زمان عمل جراحی مسلما در آینده کار را سخت خواهد کرد. هر چه زودتر عمل کنم مسلما زمان بازگشت به تمرین و بازی زودتر خواهد بود. اگر به برزیل بروم و زودتر عمل کنم مسلما شرایط برایم بهتر خواهد شد چرا که آنجا انرژی و روحیه بهتری خواهم داشت. من برای این مساله هر روز به مرادی زنگ می‌زنم اما هیچ جوابی از او نگرفتم. این خیلی خیلی و خیلی بد است که هیچ پاسخی در این وضعیت باشگاه به من نمی‌دهد. از کادر تیم هر روز با من در تماس هستند و از افاضلی هم به عنوان سرمربی ممنون هستم که پیگیر است.

هافبک برزیلی پارس جنوبی در ادامه گلایه‌هایش گفت: من فقط می‌خواهم هر چه زودتر عمل شوم و کار فیزیوتراپی را شروع کنم. باشگاه باید هزینه عمل جراحی را بدهد و مسلما پول دارد و چرا نمی‌دهد؟ خانواده‌ام هر روز تماس می‌گیرند و می‌گویند بیا به خانه و همه منتظر هستند. در این شرایط سخت و ویروس کرونا در قرنطینه هستند من تنها هستم. من برای هیچ بازیکنی این روزهای سخت را نمی‌خواهم. دخسوس برای من پست گذاشت و مسلما شرایط مرا درک کرد. بازیکن حرفه ای است و شرایط هم را درک می‌کنند اما نمی‌دانم چرا باشگاه این روزهای سخت مرا درک نمی‌کند.

مگنو در پاسخ به اینکه چرا در ایران جراحی نمی‌کند اینطور پاسخ داد: اگر در ایران عمل نمی‌کنم به خاطر شرایط کرونا و نیاز به مراقبت بعد از عمل است. خانواده من در ایران نیستند. من بعد از عمل از نظر روحی و ذهنی و انرژی نیاز به کمک دارم و به این خاطر می‌خواهم به برزیل برگردم و عمل کنم تا زود به فوتبال برگردم.

هافبک پارس در پایان گفت: از آقای موسوی به عنوان مدیر منطقه پارس جنوبی تشکر می‌کنم که به نظرم او فردی فوتبالی است و شرایط این روزهایم را درک می‌کند. از او می‌خواهم حداقل به آقای مرادی بگوید که بازیکن در این شرایط به رسیدگی نیاز دارد نه به بی محلی. آقای افاضلی و کادرفنی به همراه چراغی در این مدت به من سر زدند اما مرادی انگار مرا حبس کرده هیچ پاسخی نمی‌دهد.

منبع:خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین