کد خبر: ۶۴۳۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

ادامه انتقادها از رونالدو به خاطر سفر به پرتغال

رییس سابق یوونتوس از ستاره پرتغالی به خاطر ترک ایتالیا به شدت انتقاد کرد و اعلام کرد زمانی که به تورین برگردد شرایط پیچیده خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

کریستیانو رونالدو در ایتالیا در مرکز انتقادها قرار دارد. در حالی که این کشور اروپایی به خاطر شیوع ویروس کرونا در وضعیت بدی قرار داشت مهاجم یوونتوس تصمیم گرفت قرنطینه را ترک کند و برای دیدن مادرش به پرتغال برود. با این حال تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند خوشایند خیلی‌ها نیست.

جووانی کوبولی جیجی، رییس سابق یوونتوس یکی از آنهاست. قرار بود رونالدو در کنارش مادر بیمارش باشد اما در عکس‌هایی که از خود منتشر می‌کند در استخر یا در حال تمرین کردن است. این موضوع رییس سابق یوونتوس را عصبانی کرد و او در یک مصاحبه گفت: شرایط زمانی برای یوونتوس سخت شد که رونالدو تورین را ترک کرد. او گفته بود به خاطر مادرش می‌رود اما اکنون تنها از استخر عکس می‌گیرد. زمانی که استثنا قائل می‌شوید شرایط بد می‌شود و دیگر بازیکنان هم خواهان ترک شهر هستند. نباید این‌چنین می‌شد. همه باید در قرنطینه می‌ماندند.

ادامه انتقادها از رونالدو به خاطر سفر به پرتغال

جیجی در پایان اظهار کرد: اکنون انتقاد کردن آسان است اما نمی‌فهمم چرا بعضی از بازیکنان خواستار ترک ایتالیا بودند. زمانی که برگردند روی فرم قرار گرفتنشان سخت می‌شود چون باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین