کد خبر: ۶۴۳۴۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۸۹ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی و ۱۵۷ نفر فوت شدند

شمار قربانیان کرونا در ایران به ۲۲۳۴ نفر رسید| ۲۹۴۰۶ مبتلا و ۱۰۴۵۷ بهبودیافته

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۸۹ مورد جدید کروناویروس در کشور خبر داد. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید.

شمار قربانیان کرونا در ایران به ۲۲۳۴ نفر رسید| ۲۹۴۰۶ مبتلا و ۱۰۴۵۷ بهبودیافته

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار کرد: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و به حدود ۵۰ میلیون و ۸۲۱ هزار نفر تا ظهر امروز رسید. مردم برای آگاهی از وضعیت سلامتی خود حتما به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند. حدود ۲۷۴۶ نفر از بیماران، مورد شدید ابتلا به این بیماری هستند.

وی بیان کرد: سامانه salamat.gov.ir مسیری است که ما را به سمت شناسایی و مداخله زود هنگام درباره ویروس کرونا می‌برد. این مسیر توانسته ما را در ریل مدیریت این بیماری قرار بدهد. تاکنون ۵۰ میلیون نفر غربالگری شده اند و در حال حاضر در انتظار حدود ۳۰ میلیون نفری هستیم که در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند و هنوز غربالگری نشده‌اند.

جهانپور اظهار کرد: با توجه به روند مدیریت کووید 19 هرچند همچنان با روند شیوع و انتشار در استان‌های مختلف رو به رو هستیم، اما بیماری در مدیریت نظام سلامت است. بخش عمده این اقدام مدیون همراهی مردم با ستاد ملی مبارزه با کرونا و مشارکت در بسیج ملی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
3
30
اگرتصورمی کنید باشیوع کرونا و تلفات بیشتر آمریکارامجبور به لغو تحریمها خواهید کرد کاملا دراشتباهید پس باقاطعیت وقرنطینه کامل از جان دادن بیشتر هموطنان عزیزمان جلوگیری کنید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
8
7
آقای آفتاب هشدار و آموزش با تخریب روحیه مردم فرق می کند من خودم اصلاح طلب بودم در قضیه این ویروس منحوس شما و... را دقیقا دشمن و تفرقه افکن دیدم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین