کد خبر: ۶۴۳۵۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

ماجرای تیراندازی در زندان تبریز/ فرماندار: یک آتش‌سوزی جزئی بود/ روابط عمومی زندان‌ها: چند نفر از زندانیان باعث تحریک عده‌‌ای شده بودند

فرماندار تبریز گفت: وقوع آتش‌سوزی جزیی و نگرانی ناشی از آن میان زندانیان و انتظامات زندان تبریز موجب التهاب در این مکان شد.
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز مهدوی با رد اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع تیراندازی در زندان تبریز، اظهار کرد: بدیهی است که وقوع آتش سوزی و دود ناشی از آن در فضای سربسته و حساسی مانند زندان تبریز موجب نگرانی زندانیان و عوامل انتظامی شود و به همین دلیل نیز نیروهای انتظامی حاضر در محل برای کنترل اوضاع به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان اینکه حضور خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس در رویدادهایی مانند وقوع آتش سوزی در هر مکانی از جمله زندان بدیهی و ضروری است، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت و اوضاع نیز در زندان تبریز آرام است.

تکذیب تیراندازی در زندان تبریز/ فرماندار تبریز: یک آتش‌سوزی جزئی بود

وی افزود: علت وقوع آتش سوزی در زندان تبریز در دست بررسی است.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، روابط عمومی زندان‌های استان آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد: اخباری که در مورد ناآرامی در زندان مرکزی تبریز در فضای مجازی منتشر شده، کذب است و صحت ندارد.

چند نفر از زندانیان خواسته‌هایی را مطرح کرده بودند که برای لحظاتی باعث تحریک عده‌‌ای شده بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان زندانها هم اکنون اوضاع زندان آرام و زندانیان در سلامت به سر می برند.

ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تیراندازی، حضور نیروهای انتظامی و مشاهده دود در زندان تبریز در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ برخی منابع خبری مدعی شدند که زندانیان به عدم اعطای مرخصی و خطر ابتلا به کرونا در محیط زندان معترض بوده‌اند و در این حادثه دست‌کم ۷ زندانی زخمی شدند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین