کد خبر: ۶۴۳۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۳

ورود به گیلان اکیداً ممنوع/جریمه سنگین برای مسافران

رئیس پلیس‌راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های شدید در تمام ورودی‌های استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین محمدپور با اشاره به اعمال محدودیت در ورودی‌های استان گیلان اظهار کرد: بنابر دستور پلیس‌راه استان گیلان از دیشب در ورودی چابکسر محدودیت عبور و مرور را اجرا کرده و از امشب هم در دیگر ورودی‌های استان به‌مانند آستارا و لوشان این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی با بیان جزئیات اعمال محدودیت‌های شدید در ورودی‌های استان گیلان گفت: از امشب اجازه ورود هیچ خودرو با پلاک غیربومی به استان گیلان داده نمی‌شود و چنانچه خودروها به گیلان سفر کنند از ورود آنان جلوگیری می‌شود.

ورود به گیلان اکیداً ممنوع/جریمه سنگین برای مسافران

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اذعان به اینکه ورودی شهرهای گیلان هم تحت کنترل است، تصریح کرد: کنترل ورودی شهرها بر عهده راهنمایی رانندگی است ولی بر اساس آخرین اطلاعات اگر خودرو‌ها به شهر‌هایی که ساکن نیستند سفر کنند، اجازه ندارند وارد شهر شوند، اگر غیرقانونی وارد شهر شوند، خودرو تا یک ماه توقیف و جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در نظر گرفته می‌شود.

محمد پور با درخواست از مردم در خصوص عدم سفر به گیلان و دیگر استان‌های کشور بیان کرد: محدودیت اعمال‌شده در ورودی گیلان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد لذا از مسافران درخواست دارم هر چه سریع‌تر این استان را ترک کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین