کد خبر: ۶۴۳۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

ورودی‌های استان کرمان بسته شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از شروع طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کرمان و بسته شدن ورودی های این استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "عبدالرضا ناظری" در ارتباطی با فرماندهان انتظامی سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و اعلام تشدید محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی، بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای حفظ سلامت عمومی و مقابله با بیماری کرونا این طرح از ۸ فروردین لغایت ۱۵ فروردین ماه جاری در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح فقط ساکنان شهرها اجازه ورود به شهر خود را خواهند داشت، گفت: با در نظر گرفتن تمهیداتی برای شناسایی افراد بومی هر شهر، مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

ورودی‌های استان کرمان بسته شد

این مقام ارشد انتظامی بر مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع تر آنان به شهرهای خود تاکید کرد و گفت: از این عزیزان می خواهیم برای کاهش زنجیره انتقال ویرورس منحوس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان به محدودیت سفرهای برون شهری اشاره و بیان کرد: در این طرح تمامی سفرهای برون شهری لغو خواهد شد البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

سردار ناظری بر فعالیت واحدهای صنفی نظیر نانوایی های، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی و غیره که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می کنند، تاکید و تصریح کرد: این صنوف در صورت رعایت مسائل بهداشتی هرگز تعطیل نمی شوند و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش سایت پلیس، سردار عبدالرضا ناظری گفت: ورود رانندگان به شهرهای غیر محل سکونتشان ممنوع شده‌ است و در صورتی که به این شهرها وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودروهای آنها توقیف و مبلغ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: اخیرا شایعاتی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین ها در حال انتشار است که این موضوع صحت ندارد و با افرادی که هدفمند یا غیر هدفمند با شایعه پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند مانند همیشه برخورد قاطعانه ای با آنان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: خوشبختانه مردم آگاه استان کرمان تاکنون همکاری خوبی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا داشته و انتظار می رود در اجرای مرحله جدید طرح مقابله با این بیماری بازهم برای حفظ سلامتی جامعه با خدمتگزاران صادق خود همکاری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین