کد خبر: ۶۴۳۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴

۴۷۰۰ خودور غیربومی از اصفهان بازگردانده شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در ۱۶۹ نقطه استان اصفهان تعداد 4 هزار و 799 خودرو برگردانده شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای استان اصفهان ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع شد و تیم‌های مستقر در ورودی‌های استان خودروهای غیربومی را به استان‌ها و شهرهای خود باز می‌گردانند و به درون استان راه نمی‌دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که خودروهای بومی هم که بدون دلیل قصد عزیمت به خارج از استان اصفهان را دارند به داخل استان بازگردانده می‌شوند، افزود: از ابتدای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در ۱۶۹ نقطه استان اصفهان تعداد ۴ هزار و ۷۹۹ خودرو برگردانده شد.

وی با اشاره به این‌که ۵۷ هزار خودرو نیز که قوانین ورود و خروج را رعایت نکرده بودند، جریمه شدند و ۱۷۰ خودرو هم به پارکینگ منتقل شد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۳ هزار و ۹۳۴ دستگاه خودرو تذکر داده شد و اجازه خروج از استان داده نشد.

معصوم‌بیگی با بیان این‌که مسافرانی که پلاک تهران را دارند از کنار گذر باند حق تردد دارند و به آن‌ها حق تردد در شهر داده نمی‌شود، بیان کرد: ممنوعیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین هم اعمال می‌شود و با افرادی که در حوزه ورود و خروج استان اصفهان بخواهند تردد داشته باشند با جریمه ۵ میلیون ریالی مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: ترددها به حداقل رسیده است و افرادی که به هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا، جامعه پزشکی و پلیس توجه نمی‌کنند و موضوع را جدی نگرفتند و بدون دلیل در سطح شهر تردد می‌کنند، این افراد ضمن به خطر انداختن سلامت خود و مردم، با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی با بیان این‌که خودروهایی که در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تردد می‌کنند، از طریق ثبت تخلف مکانیزه پلیس راهور استان اعمال قانون خواهند شد، خاطرنشان کرد: خودروهایی که به سمت مناطق خوش آب و هوایی استان اصفهان تردد داشته باشند، توسط پلیس راه استان اصفهان در مقصد و مکان‌های خوش آب و هوا توسط پلیس راهور آن مناطق مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند؛ بنابراین افراد باید به هشدارها توجه کنند و در خانه بمانند و سلامت خود و خانواده را مورد توجه قرار دهند.

معصوم‌بیگی ادامه داد: با توجه به بارندگی در نقاط مختلف استان اصفهان افرادی که در جاده‌ها و بزرگراه‌ها در تردد هستند با توجه به خلوت بودن جاده‌ها، سرعت مجاز و مطمئنه را در دستورکار خود قرار دهند، مأموران پلیس راهور با افرادی که اقدام به سرعت غیرمجاز در جاده‌ها کنند، برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از مردم و همه رانندگان درخواست می‌کنیم که به توصیه‌ها توجه کنند و دست جامعه پزشکی، مدافعان امنیت و پلیس را بگیرند تا هر چه سریع‌تر به شرایط عادی جامعه بازگردیم و به سلامت از این بحران عبور کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین