کد خبر: ۶۴۳۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵

۴۰۰۰ زندانی آذربایجان غربی به مرخصی رفتند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ایجاد فضای امن در داخل زندان‌ها در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مهمترین هدف اجرای این طرح در کشور و آذربایجان‌غربی است.
آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر گروسی شنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: چهار هزار زندانی با هدف کاهش جمعیت در ندامتگاه‌ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرخصی به سر می‌برند و روند آزادی آنان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تمدید مرخصی این زندانیان، افزود: علاوه بر آن هر روز بر تعداد زندانیانی که به مرخصی می‌روند، افزوده می‌شود و دستگاه قضا در استان پشتیبان تصمیم‌های این ستاد است و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می‌دهد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی بیان کرد: همه باید از تصمیم‌های این ستاد تبعیت کنند و علاوه بر دریافت کمک‌های مردمی، با همه توان در راستای اجرای این تصمیم‌ها تلاش داشته باشند.

گروسی با تاکید بر برخورد با شایعه‌سازان و تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در موضوع کرونا، ادامه داد: هر نوع اختلال تهدیدکننده بهداشت عمومی، طبق نص صریح قانون مستلزم برخورد قضائی است و رسانه‌ها نیز باید در این خصوص موارد لازم را رعایت کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تکلیف همه دادستان‌های استان برای حضور مؤثر در کنار فرمانداران، افزود: برخورد با احتکار کنندگان لوازم بهداشتی، اهتمام ویژه برای تعطیلی مکان‌های عمومی و محل انتشار ویروس و جلوگیری از فعالیت برهم زنندگان نظم عمومی در مناطق مختلف از جمله موارد همکاری در این بخش است.

وی تاکید کرد: ما باید در داخل شهرها نیز نظیر ورودی و خروجی شهرها، تردد را کنترل کنیم و اجازه تردد غیرضروری را هم به افراد ندهیم تا رفت و آمد در داخل شهرها به حداقل برسد و زمینه کنترل بیماری فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین