کد خبر: ۶۴۳۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران تعطیل شد

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از تعطیلی ترمینال غرب تهران خبر داد و افزود: این تعطیلی بدون هماهنگی با این سازمان صورت گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :

«داریوش باقرجوان» در گفت وگویی، از تعطیلی ترمینال غرب (پارک سوار آزادی تهران) از سوی کلانتری میدان آزادی و بدون هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

وی افزود: در حالی که مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدود شدن سفرها و نه توقف کامل آنها را مد نظر داشته، کلانتری میدان آزادی با ارائه نامه‌ای به مدیر ترمینال غرب (پایانه مسافری آزادی تهران) خواستار توقف همه سفرها و تعطیلی پایانه شده است.

ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران تعطیل شد

به گفته این مقام مسوول، برخی مسافرانی که نه هزینه سفر با هواپیما را دارند و نه خودروی شخصی، در تهران بدون جا و مکان مانده و امکان بازگشت به شهر محل سکونت خود را ندارند، در ترمینال آزادی گرفتار شده اند.

وی با بیان اینکه ترمینال‌های جنوب، شرق و بیهقی باز هستند، گفت: به زودی ترمینال غرب نیز بازگشایی می شود چرا که ما با بسته شدن ترمینالها مخالفیم، هرچند که سازمان راهداری نیز بر محدود شدن فعالیت پایانه‌ها و صرفا انجام سفرهای اضطراری تأکید دارد.

باقرجوان با اشاره به اینکه برای انجام سفرهای اضطراری، حمل و نقل عمومی ارجحیت دارد، از ورود استانداری تهران به موضوع تعطیلی ترمینال‌های مسافربری عمومی خبرداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین