کد خبر: ۶۴۳۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

کشف زمین‌خواری ۷۵ میلیاردی در بوشهر

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از آزادسازی ۳ هزار متر مربع اراضی ملی از دست متصرفان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در شهر بوشهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالرضا بازیاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، با رصد اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی واقع در بوشهر - تنگک دوم توسط فردی سودجو این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ بازیاری بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و تحقیقات میدانی و دعوت از نماینده حقوقی اداره راه و شهر سازی بوشهر به عنوان سازمان شاکی و اظهارات و مدارک مورد نیاز مبنی بر مالکیت بر این اراضی با کارشناسی زمین های مورد نظر توسط کارشناسان اداره راه و شهرسازی و اخذ جوابیه استعلامات و کارشناسی انجام شده مشخص شد، متهم اقدام به تصرف غیرقانونی ۳ هزار متر مربع اراضی ملی به شیوه و شگرد دیوارکشی و ساخت وساز کرده است.

کشف زمین‌خواری ۷۵ میلیاردی در بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بوشهر با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین