کد خبر: ۶۴۳۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

شورش کرونایی زندانیان در تایلند

دهها نفر از زندانیان زندانی در تایلند روز یکشنبه از ترس ابتلا به ویروس کرونا اقدام به شورش و شکستن پنجره ها و لوازم یک زندان کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دادگستری تایلند اعلام کرد در جریان خشونت و درگیری‌ها برخی از زندانیان نیز از زندان "بوریرام" فرار کردند. دو هزار زندانی در این زندان نگهداری می‌شوند. رسانه‌های محلی تصاویری از برخاستن دود از این زندان واقع در شمال شرقی تایلند منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بانگوک، "نارات ساوتانا" مدیر کل اداره زندان‌های تایلند گفت: گروهی از زندانیان در تلاش برای فرار از زندان هرج و مرج ایجاد کردند و برخی از تجهیزات زندان را آتش زدند. وی با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل است افزود: در پی شایعه شیوع کرونا در این زتدان، امدادگران و کارشناسان بهداشت روانی برای گفتگو با زندانیان به محل اعزام شده اند.

شورش کرونایی زندانیان در تایلند

تایلند تا کنون یک هزار و ۳۸۸ مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرده که از این تعداد ۷ نفر جان خود را از دست داده اند. دستکم دو زندانی در این کشور نیز به کرونا مبتلا شده اند. مقامات به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در زندان‌ها ملاقات با زندانیان را ممنوع کرده و زندانیان جدید را نیز به مدت ۱۴ روز قرنطینه میکنند. هراس مشابهی از کرونا در یکی از زندان‌های شهر بوگوتا پایتخت کلمبیا در روز یکشنبه گذشته به شورش و کشته شدن ۲۳ تن از زندانیان منجر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین