کد خبر: ۶۴۴۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

سعادتمند: بدهی استقلال بیش از ۳۰ میلیارد تومان است/ دغدغه‌های مجیدی رفع می شود

مدیرعامل جدید استقلال می گوید بدهی این باشگاه بیش از ۳۰ میلیارد تومان است و باید در دو بخش ریالی و ارزی مشکلات مالی را رفع کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید استقلال درباره برنامه اش برای حل مشکلات و بدهی های سنگین این باشگاه گفت: باید به سمت و سویی برویم که باشگاهی به اصالت استقلال صاحب ساختاری معتبر شود و بتواند مشکلات خود را حل کند. در حال بررسی وضعیت موجود هستیم تا تدبیری مناسب در ابعاد مختلف عمل کنیم. یکی از مهم ترین مشکلات ما در کنار موارد زیرساختی، مشکلات مالی در دو بخش ارزی و ریالی است.

وی افزود: انسان های بزرگی عاشق استقلال هستند و این آمادگی را دارند که در قالب برد- برد با باشگاه فعالیت اقتصادی انجام دهند و امیدوارم با کمک پیشکسوتان و هواداران بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

سعادتمند: بدهی استقلال بیش از ۳۰ میلیارد تومان است/ دغدغه‌های مجیدی رفع می شود

مدیرعامل استقلال درباره اینکه گفته می شود بدهی استقلال در حدود ۳۰ میلیارد تومان است، گفت: بدهی استقلال بیشتر از این مبالغ است. ما یک سری آرای انضباطی با تاریخ مشخص از فیفا داریم و یک سری پرونده ها هم در راه است و از طرفی باید دستمزد عقب افتاده بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم. در کنار این مسائل، سایر هزینه های جاری هم موجود است. تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن با حفظ وحدت و صمیمیت در چارچوب قوانین و مقررات این مسائل را حل و فصل کنیم.

سعادتمند تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم هر کسی در جایگاه خود تمام تمرکزش را به کارش منعطف کند. اگر من و سایر اعضای هیات مدیره قصد کمک کردن به استقلال و حل مشکلات را داریم باید در چارچوب کاری خودمان عمل کنیم و بازیکنان هم نباید دغدغه زمین تمرین و دستمزد خود را داشته باشند. در این صورت باشگاه دارای ساختاری در قالب جهانی خواهد شد و هر کسی تمرکز خود را روی حیطه وظایف خود منعطف می کند.

مدیرعامل این باشگاه خاطرنشان کرد: تمام چالش های باشگاه ها را می دانم و چند ماهی در هیات مدیره بودم و الان هم با تمام توان خودم با بهره وری از تفکرات و تلاش همه عزیزان به جنگ مشکلات می رویم و در یک فضای آرام دل هواداران را شاد می کنیم و به روزهای اوج خودمان می برگردیم.

او درباره اینکه گفته می شود مجیدی به انتخاب‌های اخیر در بخش مدیریتی تیم واکنش داشته است، گفت: من ماه‌ها قبل صحبتی داشتم و گفتم که فرهاد مجیدی می‌تواند از مربیان بزرگ کشور شود. در ادامه فرهاد سرمربی تیم ملی امید و استقلال شد و قابلیت هایش را نشان داد. او از اسطوره ها استقلال است. فرهاد دغدغه های مربوط به امور پشتیبانی تیمش را دارد. این دغدغه ها قابل حل است. شاید از این به بعد بازیکنان و کادرفنی با فراق بال و آرامش بیشتری کار کنند و به موفقیت و کسب قهرمانی برسند.

سعادتمند درباره برگزاری جلسه با فرهاد مجیدی نیز گفت: امروز توفیق این را داشتم که با رای حداکثری هیات مدیره محترم مدیرعامل باشگاه شوم و در سه، چهار روز آینده درگیر تعطیلات هستیم. هنوز نشستی با سرمربی محترم نداشتیم و در روزهای آینده این اتفاق رخ می دهد.

مدیرعامل استقلال درباره بازگشت عبدالرضا موسوی به هیات مدیره این باشگاه گفت: او در برهای به باشگاه آمد و کمک هایی در قالب قرض الحسنه انجام داد اما او عضوی از هیات مدیره نیست. مار کارها را پیش می بریم و موسوی هم به عنوان یک هوادار به استقلال کمک خواهد کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین