کد خبر: ۶۴۴۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷

هشدار به شهروندان کرمانی

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط‌عمومی گفت: همه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، مراکز گردشگری و تفریحی، مراکز تاریخی و فرهنگی، بوستان‌های داخل شهرستان‌ها و فضاهای دارای جاذبه‌های گردشگری مثل آبشار راین، بیابان لوت تعطیل هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

عباس تقی‌زاده در خصوص محدودیت‌های اعمالی در روز ۱۳ فروردین‌ ماه در سطح استان کرمان در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۷۰ نقطه از ورودی‌های سراسر شهرستان‌های استان در روز ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت ضمن آنکه کنترل ورودی‌های استان کرمان نیز که از ابتدای سال جدید در راستای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعال شده بودند، این کنترل‌ها فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی بیان‌کرد: همه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، مراکز گردشگری و تفریحی، مراکز تاریخی و فرهنگی، بوستان‌های‌داخل شهرستان‌ها و فضاهای دارای جاذبه‌های گردشگری مثل آبشار راین، بیابان لوت، محل‌ها و مناطقی که به صورت سنتی مردم در روز «سیزده به در» در آنجا اقامت یا تجمع می‌کردند فردا چهارشنبه (۱۳ فروردین) ماه ورودی آنها مسدود و مسیرهای منتهی به همه این مکان‌ها تحت کنترل شدید نیروی انتظامی و سایر اکیپ‌های نظارتی قرار خواهند گرفت.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه‌ای و روابط عمومی با تاکید بر آنکه هیچ کنترلی از درب منازل انجام نمی‌شود، تصریح کرد: همچنین فردا مانند روال گذشته تمامی جایگاه‌های سوخت سراسر استان کرمان فعال خواهند بود و هیچ مطلبی درباره عدم سوخت رسانی به مردم در جایگاه ها صحت ندارد.

وی خطاب به مسافرانی که در استان کرمان هستند، گفت: مسافرانی که قصد بازگشت به استان خود دارند می‌توانند از کنار گذرها و کمربندی‌های شهرهای استان عبور کرده و به محل سکونت خود بازگردند و ما نیز از آنها درخواست داریم که به استان خود بازگردند زیرا در روزهای پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور ممکن است، محورهای مواصلاتی ترافیک سنگینی داشته باشد.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه فشار زیادی روی سیستم بهداشت و درمان وارد می‌شود، اظهار کرد: به خاطر رفتن به دامان طبیعت و در نتیجه آن افزایش تماس‌ها، باعث افزایش تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان نشویم و اجازه ندهیم روند ابتلا به ویروس کرونا در استان صعودی شود لذا از همه مردم شریف استان کرمان می خواهیم فردا را در خانه بمانند.

وی با اشاره به اینکه تمامی پارک‌های سراسر استان کرمان فردا ۱۳ فروردین ماه تعطیل هستند، بیان کرد: همچنین توصیه شده است که در روز ۱۳ فروردین از مهمانی‌های خانوادگی و دورهمی در منازل نیز جدا پرهیز شود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه‌ای و روابط عمومی با تاکید بر این جمله که «در روز سیزده بدر، کرونا را به زندگیمان پیوند نزنیم» خاطر نشان کرد: باید بپذیریم که خارج شدن از منزل در روز ۱۳ بدر همراه برگشت با کرونا خانه خواهد بود و مردم این ریسک را نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین