کد خبر: ۶۴۴۲۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶

شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۱۹۸ نفر رسید/ ۱۵ فوتی

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان با ۸ مورد جدید به ۱۹۸ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از زمان شروع خطر اپیدمی تاکنون،۱۲۴۷نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی (آنفلوانزا، ذات‌الریه، مشکوک به کرونا و ...) در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۰۹۸نفر پس از طی دوره‌ درمان و بهبودی ترخیص شده‌اند و ۸۶ نفر نیز بستری هستند که از میان بستری‌شدگان ۶۲ نفر ایزوله و ۱۴ نفر در ICU و ۸ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

وی افزود: تاکنون از ۸۸۳ نفر به‌علت مشکوک بودن به ابتلا کرونا، نمونه‌گیری شده که نتیجه‌ آزمایش ۶۸۹نفر منفی شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۱۹۸ نفر رسید/ ۱۵ فوتی

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: طی یک روز اخیر نتیجه‌ آزمایش کرونای ۸ بیمار دیگر در هرمزگان شامل ۳ نفر در کیش، ۳ نفر در میناب و دو نفر در بندرعباس مثبت اعلام شد و براین‌اساس شمار مبتلایان قطعی به کرونا در استان به ۱۹۸ نفر رسید.

فرشیدی خاطرنشان کرد: طی یک روز اخیر یک بیمار مبتلا به کرونا (زن ۳۶ ساله) در میناب با داشتن بیماری لوپوس و نارسایی کلیوی جان خود را از دست داد و تعداد فوت‌شدگان به‌علت کرونا در استان به ۱۵ نفر رسید.

به گفته‌ رئیس دانشگاه‌ علوم‌پزشکی هرمزگان ۱۷۶ نفر از مبتلاشدگان به کرونا از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند و ۷بیمار نیز هم‌اکنون بستری هستند.

فرشیدی تصریح کرد: پراکندگی مبتلایان به کرونا شامل ۹۹ نفر در بندرعباس، ۴۱نفر در کیش، ۲۱ نفر در قشم، ۱۴ نفر در میناب، ۷نفر در بندرلنگه ۵ نفر در حاجی‌آباد، ۴ نفر در رودان، ۳نفر در بستک، دو نفر در پارسیان، یک نفر در بندرخمیر و یک نفر در جاسک است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین