کد خبر: ۶۴۴۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۲

واکنش حسن روشن به حرف‌های مجیدی در مورد سعادتمند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سال‌های زیادی است که «احمد سعادتمند» را می‌شناسم و به اعتقاد من حرف‌های مجیدی در مورد او اشتباه بود.
آفتاب‌‌نیوز :

«حسن روشن» اظهار داشت: اگر مدیریت سعادتمند ادامه‌دار باشد وی می‌تواند در استقلال موفق شود و به هدف‌های خود برسد.

وی ادامه داد: ۲۹ سال است که سعادتمند را می‌شناسم. از آن زمانی که در شموشک نوشهر بودم و او رییس تربیت بدنی تنکابن بود. او بسیار به ورزش جوانان اهمیت می‌داد و در زمینه‌های مختلف کمک‌های زیادی به ما کرد. اکنون امیدوارم او بتواند وضعیت بحرانی استقلال را سر و سامان بدهد. سعادتمند باید باشگاه استقلال را درست کند نه تیم فوتبال را، چراکه اگر کلیت باشگاه اصلاح شود، تیم فوتبال هم روبراه می‌شود.

واکنش حسن روشن به حرف‌های مجیدی در مورد سعادتمند

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید استقلال دارم. او باید به پیشکسوتان باشگاه اهمیت بدهد و از آنها کمک بخواهد و در سوی دیگر باید کمیته‌های دیگر باشگاه را تقویت کند و افراد آن را برای مدتی ثابت نگه دارد تا به اهدافشان برسند. سعادتمند باید به آکادمی استقلال بیشتر از قبل توجه کند و برای همه این موضوعات باید ثبات داشته باشد.

وی افزود: من حاضر هستم استقلال چند سال جام نیاورد اما باشگاه به ثبات برسد زیرا اگر اینگونه باشد، هواداران دیگر نگران این نیستند که تیم‌شان بلاتکلیف است. امیدوارم هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به ثبات برسند تا هواداران نگران نباشند.

روشن در مورد حرف‌های «فرهاد مجیدی» مبنی بر اینکه مدیرعامل استقلال باید مدیری پولدار باشد نیز تصریح کرد: مجیدی اشتباه می‌کند چرا که او در تیم‌های عربی بازی کرده و همیشه در میان عرب‌های پولدار بوده است. مدیر باید ماهی‌گیر خوبی باشد و بتواند منابع مالی را به باشگاه بیاورد. پولسازی مدیر مهم است نه پولدار بودنش. بسیاری از مدیران پولدار به تیم‌ها آمدند اما یا از کار خسته شدند یا از هزینه کردن بدون بازدهی و یا اینکه سر از زندان درآوردند.

وی ادامه داد: قبول کردن سرمربیگری استقلال از طرف مجیدی اشتباه بود. او یک بار دیگر در سال گذشته سرمربی استقلال شد اما یکدفعه سر و کله «آندرا استراماچونی» پیدا و مجیدی برکنار شد. او باید برای سرمربیگری استقلال شرط می‌گذاشت و در حق و حقوق بازیکنان و تیم‌های پایه ورود می‌کرد اما هیچکدام از این کارها را نکرد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم سعادتمند با تصمیم‌های درست و انتخاب افراد سالم و کاربلد، به بلاتکلیفی‌های استقلال پایان دهد و در پست مدیرعاملی چندین سال موفق باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین