کد خبر: ۶۴۴۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱

جنایت هولناک خواستگار کینه‌توز در قلعه‌گنج/ عامل تیراندازی بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در خردادماه سال گذشته در قلعه‌گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و همچنین زخمی شدن 2 نفر از اعضای یک خانواده شده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سجاد افشارمنش اظهار داشت: قاتل در خرداد ماه سال گذشته پس از شنیدن درخواست منفی مبنی بر ازدواج و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه (همسر به اصطلاح آینده خود) حمله می‌کند و در یک اقدام هولناک پدر، مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و دو نفر دیگر از اعضای خانواده مجروح می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد ۷۱ بوده از محل جرم متواری می‌شود و مصدومین به بیمارستان منتقل می‌شوند که فقط دختر و پسر خانواده از مرگ نجات می‌یابند.

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه هولناک دادستانی قلعه‌گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد که متهم در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود و در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی عصر امروز در قلعه‌گنج بازداشت شد.

دادستان قلعه‌گنج گفت: در این رابطه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است و با قید فوریت به پرونده رسیدگی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین