کد خبر: ۶۴۴۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بر اثر کرونا درگذشت

رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس پس از ۱۰ روز بستری در بیمارستان برای تحمل بیماری کرونا و مشکلات شیمیایی دوره جنگ، شب گذشته درگذشت.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا نگهبان که از تیر سال ۹۸ مسئولیت مدیرکلی راه و شهرسازی استان تهران را بر عهده گرفته بود، جانباز شیمیایی ۲۵ درصد محسوب می شد که از ۱۰ روز گذشته به خاطر ابتلا به بیماری کرونا در بیماری بستری بود.

وی به خاطر تحمل مصائل دوران جنگ و شیمیایی بودن نتوانست در برابر بیماری کرونا مقاومت کند و سرانجام به یاران شهیدش پیوست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بر اثر کرونا درگذشت

خانواده وی و همکاران وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران تا رفع مشکلات مربوط به ویروس کرونا، مراسمی در این زمینه برگزار نمی کنند و پس از مساعد شدن شرایط متعاقبا زمان مراسم اعلام خواهد شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پی درگذشت رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: بی‌تردید فقدان این مدیر شایسته، متعهد و ایثارگر رویدادی ناگوار است که جبران آن به‌آسانی میسر نخواهد شد.

محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز طی در پیامی درگذشت رضا نگهبان را تسلیت گفت.

از ظهر ۱۱ تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴ هزار و ۶۰۶ مورد رسید بر اساس این آمار منتشر شده از وزارت بهداشت، ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

طی این ۲۴ ساعت، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲ هزار و ۸۹۸ نفر رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین