کد خبر: ۶۴۴۴۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
شناسایی ۲۹۸۷ مبتلای جدید به کووید ۱۹ در ایران

شمار قربانیان کرونا در ایران از ۳۰۰۰ نفر گذشت| ۳۰۳۶ کشته، ۴۷۵۹۳ مبتلا و ۱۵۴۷۳ بهبودیافته

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 15 هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 47 هزار و ۵۹۳ مورد رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون 15 هزار و ۴۷۳ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشگان بر اثر این بیماری در کشور به ۳۰۳۶ نفر رسید. ۳۸۷۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

شمار قربانیان کرونا در ایران از ۳۰۰۰ نفر گذشت/ شناسایی ۲۹۸۷ مبتلای جدید به کووید ۱۹ در ایران

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: مشارکت در طرح غربالگری کرونا در کشور از مرز ۶۷ میلیون نفر گذشت و توصیه وزارت بهداشت به مردم، مشارکت در خوداظهاری از طریق سامانه salamat.gov.ir است.

وی اظهار کرد: همان طور که امروز اعلام شد به دنبال اجرای مراحل فاصله گذاری اجتماعی و تشدید آن در ایام نوروز، در روزهای آتی به سمت اجرای فاصله گذاری هوشمند خواهیم رفت. امیدواریم در هفته‌های آتی به سمت مهار این بیماری برویم. البته در حال حاضر همچنان در مرحله مدیریت بیماری هستیم و فعلا صحبت در مورد مهار بیماری زود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
آیا ترکیب داروی هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا و آزیترومایسین که طبق تحقیقات تحقیقات ملی و بین‌المللی حتی مبتلایان وضعیت خطرناک کرونا را درمان می‌کند و یا دارویی که خانم دکتر مبارک در دانشکده پزشکی آبادان مصاحبه کرد در بیمارستان های ایران استفاده میشه یا نه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
آمار چرت و پرت. فقط تا جاییکه من میدونم در اقوام من 9 نفر کرونا مثبت داشتیم (با سیتی اسکن ریه پزشک فهمید کرونا دارند نه کیت تشخیص) که فقط دو تا مراجعه داشتند به بیمارستان و هفت نفر در منزل یا پزشک خصوصی مداوا شدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
اگر تک تک استان ها را آمار بگیرید با هم جمع کنید می بینید که آمار واقعی چند برابر آمار گفته شده است مثلا خراسان رضوی تعداد فوتی ها ۴۱۸ اما آمار اینها ۱۳۰ نفره چون اینها کسانی که قبل از آزمایش کرونا فوت کنند جزئی از آمار نمی آورند و دیگه از فرد فوت شده آزمایش کرونا نمیگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
خداوند به بازماندگانشان صبر بدهد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین