کد خبر: ۶۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

مسکو: واشنگتن گفته‌های خود درباره لغو تحریم ایران را عملی کند، استقبال می‌کنیم

مسکو اعلام کرد که چنانچه آمریکا گفته‌های خود در خصوص لغو برخی تحریم‌های تحمیلی علیه ایران را عملی کند، از آن استقبال خواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

مسکو امروز چهارشنبه به اظهارات مبهم وزیر خارجه آمریکا در خصوص احتمال لغو برخی تحریم‌های تحمیلی علیه ایران واکنش نشان داد.

شبکه روسیا‌الیوم در خبری فوری گزارش کرد که مسکو امیدوار است واشنگتن گفته‌های خود در خصوص لغو تحریم‌های تحمیلی علیه ایران در سایه شیوع ویروس کرونا را عملی کند.

مسکو: واشنگتن گفته‌های خود درباره لغو تحریم ایران را عملی کند، استقبال می‌کنیم

«زامیر کابولف» مدیر بخش آسیا در وزارت خارجه روسیه گفت: «اگر آمریکایی‌ها حاضر هستند گفته‌های خود را عملی کرده و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران که ملت آن از شیوع کرونا رنج می‌برد، لغو کنند و به این ترتیب حسن نیت خود را نشان دهند اما نیز مطمئنا از این اقدام استقبال خواهیم کرد».

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه در حال سخنرانی در کنفرانس مطبوعاتی بود که یک خبرنگار از وی درباره احتمال کاهش تحریم‌های ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونا سوال کرد.

پامپئو بدون ارائه پاسخ صریح و شفاف به این سوال، به‌صورت مبهم گفت: «ما به‌طور مداوم در حال ارزیابی تمام سیاست‌های خود هستیم، پس پاسخ اینکه آیا اصلا در آن تجدید نظر می‌کنیم، "البته" است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین