کد خبر: ۶۴۴۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

ژیرو پاسخ حرف‌های عجیب بنزما را داد

کریم بنزما می‌گوید شکی وجود ندارد که بین او و ژیرو کدامیک فوتبالیست بهتری است
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از کنار گذاشته شدن کریم بنزما، ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید از تیم ملی کشورش، اولیویه ژیرو در تیم ملی جانشین او شده و در جام جهانی 2018 حضور داشت تا با پیراهن خروس‌ها جام جهانی را بالای سر ببرد. ولی کریم بنزما می‌گوید شکی وجود ندارد که بین او و ژیرو کدامیک فوتبالیست بهتری است. بنزما به این هم اکتفا نکرده و در یک ویدیوی لایو اینستاگرامی به ژیرو طعنه سنگینی زد.

ژیرو پاسخ حرف‌های عجیب بنزما را داد

او در مقایسه خود و ژیرو گفت که نمی توان ماشین فرمول یک را با ماشین کارتینگ مقایسه کرد.

اظهارنظر بنزما با واکنش های منفی در فرانسه همراه بود و انتقاد زیادی به وی وارد شد. کریم پس از موج اعتراضات و در یک ویدیوی دیگر سعی کرد حرف هایش را توجیه کند و گفت:« بعضی‌ها از کل آن ویدیوی لایو، فقط حرفهایی که درباره ژیرو و فرمول یک زدم را شنیده‌اند. ولی صحبتهای دیگر درباره نقش مثبت او در تیم ملی فرانسه را نشنیده‌اند.

آنها فقط روی حرفهایی که درباره فرمول یک و کارتینگ زدم تمرکز کرده‌اند ولی این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم و معتقدم عین واقعیت است.»

در حالی که همه منتظر پاسخ ژیرو بودند، او به فوت وب گفت:« بله؛ من ماشین کارتینگ هستم ولی یک کارتینگ قهرمان جهان.»

اشاره ژیرو به کسب عنوان قهرمانی جهان با تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه بود. تورنمنتی که کریم بنزما در آن حضور نداشت چرا که پس از اتهام رسوایی باج خواهی از متئو والبوئنا در مارس 2016، او برای همیشه از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین