کد خبر: ۶۴۴۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

وقتی رازهای زنان فاش می‌شود

تئاتر «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی افسانه ماهیان از جمله آثاری است که برای تماشا در ایام نوروز پیشنهاد می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به تعطیلی تماشاخانه‌ها و مراکز هنری به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ایام تعطیلات نوروزی و لزوم در منزل ماندن اکثر مردم به علاقه مندان تئاتر و هنرهای نمایشی برای پر کردن اوقات فراغتشان دیدن فیلم-تئاترهای مختلف پیشنهاد می‌شود که در همین راستا دیدن فیلم-تئاتر «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی افسانه ماهیان می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

«کوکوی کبوتران حرم» از جمله نمایشنامه‌های شناخته شده و محبوب علیرضا نادری نویسنده خوش قریحه و کم کار تئاتر ایران است که پیش از این توسط خودش نیز به صحنه رفته است.

وقتی رازهای زنان فاش می‌شود

این اثر نمایشی در ظاهر متنی زنانه است و در آن ۱۲ زن در سفری به شهر مشهد معضلات و مسایل تلخ زندگی و جامعه امروز خود را بازگو می‌کنند اما در واقع علیرضا نادری در این نمایش رازهای زنان را برای مردان بازگو می‌کند و خوب شنیدن و دیدن زنان برای خوب فهمیدن آنها یکی از نکات مورد توجه در نمایشنامه است.

افسانه ماهیان این اثر نمایشی را سال ۹۶ در پردیس تئاتر شهرزاد و با حضور (به ترتیب نقش) مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان، شیدا خلیق و با صدای امیر جعفری در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین