کد خبر: ۶۴۴۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از ۵ هزار نفر گذشت

تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در آمریکا از پنج هزار نفر فراتر رفت.
آفتاب‌‌نیوز :

شمار قربانیان شیوع بیماری همه گیر «کووید ۱۹» در کشورهای مختلف جهان از ۴۷ هزار نفر فراتر رفت. تاکنون بیش از ۹۳۰ هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده اند. از این تعداد حال بیش از ۱۹۴ هزار بهبود یافته است.

تدروس آدهانوم، رئیس سازمان جهانی بهداشت از «افزایش استثنایی» آمار مبتلایان ابراز نگرانی کرده است.

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از ۵ هزار نفر گذشت

بنا به آخرین داده ها این ویروس تاکنون جان ۵۱۱۰ نفر را در ایالات متحده گرفته است. ایالت نیویورک یکی از کانون های اصلی شیوع بیماری همه گیر «کووید ۱۹» در آمریکا است. تعداد قربانیان در این ایالت طی ۷۲ ساعت دو برابر شده است. تاکنون بیش از ۱۹۰۰ نفر در ایالت پرجمعیت نیویورک جان خود را بر اثر ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا از دست داده اند. تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور نیز به ۲۱۵۳۰۰ نفر رسیده است.  یک نوزاد شش ماهه نیز در این کشور در روز چهارشنبه به دلیل ابتلا به ویروس جدید کرونا جان خود را از دست داد.

شمار جان باختگان در ایتالیا تاکنون ۱۳۱۵۵ نفر است. این در حالی است که ۱۱۰۵۷۴ نفر در این کشور اروپایی به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا شده اند. بیماری «کووید ۱۹» در اسپانیا تاکنون جان ۹۳۸۷ نفر را گرفته است. تعداد مبتلایان به این بیماری در اسپانیا ۱۰۴۱۱۸ نفر است. شمار قربانیان در چین طبق آمار رسمی ۳۳۱۲ نفر و تعداد مبتلایان در این کشور ۸۱۵۵۴ نفر است. ویروس جدید کرونا در آلمان جان ۹۳۱ نفر را گرفته است. ۷۷۹۸۱ نفر نیز در این کشور اروپایی به این ویروس مبتلا شده اند. شمار قربانیان در فرانسه به ۴۰۳۲ نفر رسیده است. این در حالی است که ۵۶۹۸۹ نفر نیز در این کشور به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا شده اند. بنا به آمار رسمی در ایران تاکنون ۳۰۳۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. ۴۷۵۹۳ نفر نیز در ایران به این ویروس مبتلا شده اند. تعداد جان باختگان در بریتانیا ۲۳۵۲ نفر اعلام شده است. شمار مبتلایان در این کشور نیز به ۲۹۴۷۴ نفر رسیده است.

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از ۵ هزار نفر گذشت

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از ۵ هزار نفر گذشت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین