کد خبر: ۶۴۴۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

صفارهرندی به سخنگوی وزارتخارجه آمریکا: مه فشاند نور و سگ عوعو کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش نسبت به هجمه مقامات آمریکایی و رسانه‌های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد که در این چهل سال به تجربه دریافتیم که هروقت قوی‌تر و مؤثرتر عمل کردیم، طعنه و دشنام بیشتری ازطرف حاکمان کاخ‌سفید نثارمان شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به هذیان‌گویی اخیر سخنگوی وزارت خارجه و نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور ایران و اتهام‌زنی به ستاد اجرایی فرمان امام گفت: مه فشاند نور و سگ عوعو کند ... این تصویر کلی جدال چهل ساله ما و امریکاست. به تجربه دراین مدت دریافته‌ایم که هروقت قوی‌تر و مؤثرتر عمل کرده‌ایم،طعنه و دشنام‌های بیشتری ازجانب حاکمان کاخ سفید نثارمان شده است.

صفارهرندی به سخنگوی وزارتخارجه آمریکا: مه فشاند نور و سگ عوعو کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هجمه اخیربه یکی ازهوشمندترین نهادهای خدمتگزار مردم یعنی ستاد اجرایی فرمان امام از سوی کینه‌توزترین دشمنان ملت مصداق امروزی همان جدال قدیمی است.

صفارهرندی تأکید کرد: ترس امریکایی‌ها و نوچه‌های حقیرشان از اینست که عملکرد جهادی امثال ستاداجرایی فرمان امام این باور را در مردم ایران و آزادی خواهان دنیا جابیندازد که به مدد دانش، همت و مجاهدت مؤمنانه میتوان کارهای ناشدنی را شدنی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین