کد خبر: ۶۴۵۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

رامنی به ترامپ درباره دخالت در امور مربوط به مبارزه با کرونا ویروس هشدار داد

سناتور جمهوری‌خواه میت رامنی در نامه‌ای به همراه سناتور دموکرات جان تستر از دونالد ترامپ خواست به الزامات نظارتی که کنگره برای بسته ۲.۲ تریلیون دلاری کمک به مبارزه با تبعات کروناویروس وضع کرده پایبند باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه هیل، رامنی و تستر در این نامه که تاریخ آن سوم آوریل است نوشتند: در حالی که تریلیون‌ها دلار از پول مالیات دهندگان خرج شده، این به شدت مهم است که دولت آمریکا شفافیت کامل را تضمین کرده و خواهان نظارت مستقل باشد.

این سناتورها خاطر نشان کردند، قانون موسوم به قانون "کمک، امداد و امنیت اقتصادی کروناویروس" (CARES) سه سطح نظارتی را برای مدیریت صدها میلیارد دلار از کمک های فدرال ایجاد کرده است: یک بازرس کل، یک کمیته نظارت کنگره و یک کمیته از بازرسهای کل مشهور به کمیته مسئولیت پاسخ به همه گیری بیماری (PRAC).

رامنی به ترامپ درباره دخالت در امور مربوط به مبارزه با کرونا ویروس هشدار داد

رامنی و تستر از رئیس جمهور آمریکا خواستند برنامه‌های دولتش برای خرج این اعتبارات را به کنگره گزارش کند.

آنها نوشتند: همچنان که شما مشغول اجرای قوانین کووید ۱۹ هستید ما از شما میخواهیم یک گزارش دقیق در خصوص چگونگی برنامه‌های دولت برای اجرایی ساختن صرف این اعتبارات و تدابیر در نظر گرفته شده برای پاسخگویی و تضمین هزینه کرد موثر و کافی دلارهای مالیات دهندگان ما به کنگره بدهید.

ترامپ چند روز پیش در اظهار نظری جنجالی گفته بود که دولتش بر گزارشهای بازرس کل ویژه امداد کروناویروس به کنگره نظارت خواهد کرد.

رامنی و تستر به رئیس جمهور آمریکا هشدار دادند، در گزارش‌های سه ماه یکبار بازرس کل به کنگره مداخله نکند.

آنها نوشتند: ما انتظار داریم این بازرس کل ویژه مسئولیتهایش بر طبق قانون را اجرا کند و ما مشتاق به همکاری با دولت شما برای تضمین یک نظارت قدرتمند برای دلارهای مالیات دهندگان هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین