کد خبر: ۶۴۵۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

وعده بارسلونا به نیمار برای نه گفتن به رئال مادرید

بارسلونا برای این که مهاجم پاری سن ژرمن با رئال مادرید قرارداد امضا نکند وعده‌ای به این بازیکن داد.
وعده بارسلونا به نیمار برای نه گفتن به رئال مادرید
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا که قصد داشت تابستان گذشته با نیمار قرارداد امضا کند وعده‌ای به مهاجم برزیلی داد که مانع پیوستن این بازیکن به رئال مادرید شود. آبی اناری ها به مهاجم پاری سن ژرمن گفتند یا امسال به تیم ملحق می‌شوی یا سال آینده. از این موضوع مطمئن هستیم.

نیمار می‌خواست به هر نحوی که شده فرانسه را ترک کند. به همین خاطر به پیشنهاد رئال مادرید هم فکر کرد. این در حالی بود که مذاکرات با بارسلونا فراز و نشیب زیادی داشت و گاهی امضای قرارداد با مهاجم برزیلی خیلی نزدیک می‌شد و گاهی همه چیز به هم می‌خورد. از طرفی فلورنتینو پرس تماس‌هایش را برای جذب بازیکن پاری سن ژرمن آغاز کرد.

مخالفت ناصر الخلیفی، مالک باشگاه فرانسوی با انتقال ستاره تیمش و تلاش‌های مادرید برای جذب این بازیکن، بارسلونا را مجبور به وعده دادن کرد. این باشگاه می‌دانست امضای قرارداد در آن تابستان غیر ممکن شده به همین خاطر این انتقال را برای تابستان آینده ۱۰۰ درصد عنوان کرد.

نیمار برای بازگشت حتی پیشنهاد کاهش دستمزد داد و در صورت پیوستن به بارسلونا همه شکایت‌هایش را علیه باشگاه اسپانیایی پس می‌گرفت. او باید رابطه‌اش را با آبی اناری ها خوب می‌کرد.

بارسا باید در این تابستان تلاش کند به وعده‌اش عمل کند. مشکل اصلی مسائل مالی است که خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) باید برای آن راه حلی پیدا کند. نکته بعدی واکنش باشگاه پاری سن ژرمن به خواسته تیم کاتالانی است. اسپورت در این رابطه نوشته است فرانسوی‌ها آماده مذاکره هستند البته در صورتی که تمدید قرارداد کیلیان ام‌باپه انجام شود. اولویت PSG مهاجم فرانسوی است و نه نیمار.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین